Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 jeg hadde en brystpumpe med første baby, og har ikke tenkt på dette idet hele tatt før jeg så det andre innlegget her.. hadde en avent pumpe, men aner ikke hvor jeg har gjort av den. og husker jeg ikke brukte den så mye. likte bedre å pumpe med hånden, da det var lettere, raskere og mer behagelig... MÅ jeg ha en brystpumpe?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Nei, du må ikke det ) Hvis du ikke liker å bruke den og liker bedre å håndpumpe, så gjør du heller det )
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Må selvfølgelig ikke ha det. Men, jeg har brukt min mye. Kjøpte den i 2002 til min førstefødte. Da jeg skulle bruke den i 2008 til nr to, var det en del som var sprekt. Jeg ringte til Avent, men dessverre var den varianten for gammel, slik at jeg ikke fikk tak i deler...Sukk..Heldigvis hadde ei på barselgruppa mi samme pumpa, og hun brukte ikke sin lenger. Jeg fikk derfor den delen av henne...LYKKE!!! Jeg brukte pumpa mye, og har den fremdeles. Skal nå ha nr 3, og kommer helt sikkert til å bruke den mye nå også. Smak og behag er det altså. Hvis du likte å pumpe med hånden forrige gang, så gjør du sikkert det nå også.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Det er helt opp til deg, MÅ ikke ha det. Jeg hadde det, men jeg måtte for å få bort melkespreng, poden nektet å ta puppen, og ikke ville han ha melka, så jeg måtte få det ut på et vis
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 ok, takk for svar. vi får ta det som det kommer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå