Gå til innhold

Mann uten sexlyst :-( langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen avviser meg. Enten er han sliten, eller så har han vondt i hodet, eller så er han opptatt med å lese noe osv osv osv.

Et par mnd etter fødselen sa han han hadde mistet lysten på meg fordi jeg var blit kvapsete og hadde hengepupper.

Nå er kroppen min stort sett tilbake til den gamle veltrente og puppene er ikke så verst de heller. Likevel - null interesse.

På 1.5 år har vi hatt sex 4 ganger. Ikke liker han å gi meg klemmer og sånt lengre heller :-(

Noen forslag til noe jeg kan forsøke? Han vil ikke til lege og mener han bare er sliten ... men jeg begynner å bli sprø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan ikke ha noe med deg å gjøre.Hadde han hatt lysten så hadde vel litt hengepupper ikke vært noe hinder.Hva som plager han er vanskelig å si.

Jeg har hatt det sånn i 4 år nå.Jeg vet at han ikke er utro.Han er alltid hjemme...

Jeg tenker på å forlate han,ikke bare pga min lyst som aldri får noe.Mest fordi jeg ikke vil at ungene skal vokse opp og tro at dette er slik et kjærlig forhold er.Altså med foreldre som aldri er kjærlige med hverandre.Ikke en klem engang.

Jeg har gitt han opp.Han er alltid sliten eller har mye å tenke på...

Så om det kommer noen forslag så er vi i allefall to som lurer.Meg og HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...