Gå til innhold

Dere som lurer ang Greys!!! Ingen avsløringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste tirsdag er siste episode, altså episode 24 av greys. Dette er sesong 6. For de som har lyst til å forsette å se med en gang kan klikke seg inn på sidereel.com, finn greys og gå inn på den episoden du vil se, der finner du link til å streame, som betyr at du kan se gratis uten å laste ned. Anbefaler linkene som er lagt ut av megavideo... Jeg er på episode 12 i sesong 7, legges ut ny link med en gang den er sendt i usa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herllig! her må jeg bare legge til som favoritt på pcen min :-)

Skrevet

Nei, ikke noe medlemskap :-)

Skrevet

Nei, ikke medlemsskap.

Men, når du ikke er medlem kan du bare se 74 min video, før du må vente i 30 min. for å se videre.

Skrevet

jeg bare elsker deg :-) Jeg så det du hadde lagt link til, men når jeg går inn på sidereel.com og finner sesong 7 står det at hulu bare kan spilles om jeg bor i uk... Hvordan kan jeg se den også med megafilm?

Skrevet

Hehe :-) Flott at du fant ut av det :-D

Du ser kanskje også det at her finner du mestparten av de seriene som sendes i norge? Jeg synes ihvertfall det er helt FANTATISK å ikke måtte rekke ditt og datt på tv, å heller se når jeg føler jeg har tid til det :-)

Skrevet

ja, den var virkelig genial :-) Men nå hadde jeg visst plutselig sett mine 72 tilmålte minutter, så må ha ei pause nå. Kan de starten av serier også nå, som jeg har hoppet inn i midt i :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...