Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Neste tirsdag er siste episode, altså episode 24 av greys. Dette er sesong 6. For de som har lyst til å forsette å se med en gang kan klikke seg inn på sidereel.com, finn greys og gå inn på den episoden du vil se, der finner du link til å streame, som betyr at du kan se gratis uten å laste ned. Anbefaler linkene som er lagt ut av megavideo... Jeg er på episode 12 i sesong 7, legges ut ny link med en gang den er sendt i usa...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Kan faktisk være så snill at jeg legger ut linken til episode 24, så får dere prøve selv neste gang ;-) http://www.megavideo.com/?d=LDTQ7FQK
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 herllig! her må jeg bare legge til som favoritt på pcen min :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Nei, ikke medlemsskap. Men, når du ikke er medlem kan du bare se 74 min video, før du må vente i 30 min. for å se videre.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 jeg bare elsker deg :-) Jeg så det du hadde lagt link til, men når jeg går inn på sidereel.com og finner sesong 7 står det at hulu bare kan spilles om jeg bor i uk... Hvordan kan jeg se den også med megafilm?
Lullunutu Skrevet 26. januar 2011 #13 Skrevet 26. januar 2011 Hehe :-) Flott at du fant ut av det :-D Du ser kanskje også det at her finner du mestparten av de seriene som sendes i norge? Jeg synes ihvertfall det er helt FANTATISK å ikke måtte rekke ditt og datt på tv, å heller se når jeg føler jeg har tid til det :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2011 #14 Skrevet 26. januar 2011 ja, den var virkelig genial :-) Men nå hadde jeg visst plutselig sett mine 72 tilmålte minutter, så må ha ei pause nå. Kan de starten av serier også nå, som jeg har hoppet inn i midt i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå