Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Tenkte å ta med min bedre halvdel dit i september mnd, noe rundt der, Noen som har vært der og kan anbefale et Hotel? Vil helst være der det skjer ettersom vi bare skal være der i 5 dager:)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Hei! :-) Jeg har bodd i Pembroke Pines litt utenfor selve Miami by, og det er et helt herlig sted så dere har myye og glede dere til! :-) Stranda er kjempefin og det er en opplevelse i seg selv og gå og rusle gaten nederst ved stranden! Mange koselige spisesteder, butikker og barer hele veien, og mange flott bygninger og hoteller som ligger nær stranden! :-) Nå har ikke jeg noen erfaring på hoteller i og med at jeg bodde der, men det er hotellet og overnattingsteder overalt i mange prisklasser så det er mye og velge mellom! Alt i alt er det så mye å se, at dere nesten bare må søke på nettet og finne turistinformasjon der om hva som intresserer dere, og hva dere kunne tenke dere å se! :-) Men kan anbefale både Miami og Fort Laurderdale som ligger noen mil nord for Miami og Key West som ligger sør for Miami! :-) Everglades , natur-reservatet som ligger vest for Miami som er en sump med sigtsign-båter om er intressert i fugler,dyr og alligatorer! ;-) Hi hi, må bare fortelle om første gangen jeg og noen andre Au-Pairer var på Miami beach som jo er en ganske så trafikert strand.... Vi var kjempeglade da vi endelig fant en ledig plass vi kunne legge oss ned, men da vi hadde funnet oss til rette, lagt ut hånkledene og skulle til å smøre oss inn så var det en gutt som snakket svensk til oss som spurte om vi visste hvor vi hadde lagt oss ned? Og da vi så oss rundt så var det bare homofile somsatt der og smurte hverandre og lå og solet seg, og da fikk vi vite at vi hadde lagt oss på "homolinja" noe som var en del av stranden som var beregnet på homofile.... Skal si vi fikk rasket sammen sakene våre og forete oss bort fra der og fant oss en ny plass! ;-) dette er flere år siden da, og vi var ikke så vant til så mange homofile, så vi hadde kanskje reagert litt annerledes i dag! ;-) God tur og lykke til med ferieplanleggingen! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 ÅÅÅ Miami er bare helt fantastisk! Jeg ville bodd på South Beach, søk litt på nettet, masse bra hoteller rett på "stripa". Fantastisk by, god stemning, fin strand og HEAVEN shopping. Outlet: Sawgrass Mills og "vanlig" mall: Aventura Mall... Her kan dere svi av hele feriebudsjettet. Ft. Lauderdale er kos, litt roligere enn selve South Beach. Som par tror jeg at jeg ville gått for Soth Beach. Utrolig å sitte på kafeene og se på folkelivet.. Og ja, everglades. Florida er bare helt perfekt!!!! God tur, jeg er kjempe misunnelig!!! Drar tilbake dit aaanytime
Tokatter_USA Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg skal til Miami om tre uker, men det er bare jobbtur, og jeg får neppe sett noe særlig av det. Men jeg henger med på hun over som foreslår Key West. Det tar ca. 4 timer å kjøre dit fra Miami, men det er en tur som ikke ligner noen annen. Ca. halvparten (?) av turen går over broer fra lav øy til lav øy (The Keys), til den ender i Key West, det sørligste punktet i USA. Finn strender på veien (jeg husker vi stoppet på øya Bahia Honda) og kikk på livet under vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå