trønderbærta :) Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg, sambo og mine to bonusbarn er innvitert i bryllup til min fetter og hans forlovede i mai. Har ikke så mye kontakt med de men holdt mye sammen med min fetter da vi var små. De skal ha dobbeltbryllup sammen med hennes søster og forloveden hennes. Bruker man da og gi gave til begge brudeparene??? Vet jo ikke hvem det andre brudeparet er!!!!! Har aldri møtt de. Hva ville dere gjort?
EnUndreneMor Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 første jeg tenker er : hva står på innbydelsen? jeg hadde nok kjøpt gave til de jeg er invitert til og kanksje ett sett håndklær eller noe annet ''billig'' til det andre paret. for syns skyld liksom hehe de har jo kjempe gode håndklær på jysk som ikke er så dyre. og der er det jo kampansjer rett som det er og;)
It's all about me Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Dere gir gave til de dere er bedt til. Hadde ikke gitt gave til det andre parret om det var fullstendig ukjent.
trønderbærta :) Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2011 takk for svar. Noen flere synspunkter??
Gjest Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Synes du fikk et godt råd i 1. svar, jeg ville også gitt en liten grei bruksting til det paret jeg ikke kjente. Litt sånn "Takk for at vi fikk komme i bryllupet deres også"-gave. Et sett håndklær er jo noe alle alltid har bruk for, og kjøper du dem i en nøytral farge, hvite f.eks. så kan de alltids brukes til ett eller annet, selv om paret evt. egentlig har en annen stil.
Gjest amandine Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Helt enig med kakao og hun andre. Og hun som tipset om håndklær fra Jysk har helt rett. Du kan si mye om Jysk og det meste er sant, men jeg sto faktisk på vaskerommet her om dagen og kikket på håndklærne våre. De har begynt å bli litt slitt i "stripen". De er store, myke, hvite og kjøpt på Jysk. De blir kokevasket, de har blitt kloret et utall ganger(liker som sagt hvite best), de har tørket en hel familie i mange år. Når jeg begynte å tenke tilbake vet jeg vi kjøpte dem samtidig som en flytting, altså sommeren 2000... Det var dagens reklame..
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Enig med de fleste andre her. Du kjøper gave til de du kjenner og en oppmerksomhet til det andre paret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå