Helverine Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Blir/ble de ofte syke? Gikk ett kurs i høst, og han var så mye syk, så vi måtte droppe en del ganger. Forkjøla, feber. Hoppet over neste kurs, og da var han frisk hele tiden. Kan jo være tilfeldig men...nå har vi begynt på igjen, og han er syk. Feber, snørrete. Noen flere som opplever dette?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Mine er ikke det. Men mine er gennerelt mer syk på høsten og vinteren enn på våren og sommeren så kansje det har noe med det å gjøre.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Min har egentlig aldri vært syk, og vi tok tre babysvømmekurs, et på høsten, et på vinteren, og et på våren Han har ikke engang vært syk etter at han begynte i bhg for 5,5 mnd siden. Kan jo hende det bare er tilfeldig, eller at han er en som blir lett syk..? Det er jo mange som svømmer sammen, så det kan hende han blir utsatt for smitte i garderoben, rett og slett.
Raych Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Minstejenta vår var slik, så der måtte vi rett og slett ta en pause til hun ble større. Nå har hun vært en unge som ofte har fått feber og luftveisplager, så om det er på grunn av svømmingen er vanskelig å si. Hun ble i alle fall alltid dårlig med feber/hoste/snørr etc ca en 3-4 dager etter at vi hadde vært på svømming. Nå er hun 3.5 år og har ikke blitt slik det siste halvannet året, så nå er hun med på svømming 1 gang i uka sammen med storesøster:) Eldstejenta har aldri blitt syk etter babysvømming/svømming, men hun er aldri syk ellers heller. Hun er 6.5 år og har vært syk 1 gang i sitt liv, og da var hun 3.5 år. Tror med andre ord det er stor forskjell på unger, så hvis du har et barn som er var på luftveisinfeksjoner etc så slår det kanskje lettere ut når de har vært i den klamme/fuktige lufta i svømmehallen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå