1mor3barn&1000ideer Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg vil ha en ny mobil, og tenker da på denne mobilen. Som ble best i en eller annen test? Er dere fornøyd med den? Er det funksjoner som: kamera/film, 3g video, tilgang til nettet og mail, kan jeg høre på radio og streame musikk? Noe annet den kan brukes til?
Marbella Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg hadde den og var superfornøyd med den til lillemor kastet den i do:) Det er bra kamera og ok film, veldig bra netttilgang og stor skjerm så man fikk lest og svart på mail....litt usikker på musikk Jeg hadde den som jobb tlf, jeg prater mye i tlf jeg syntes det vår dårlig strømkapasitet:) Nå har jeg en gammel Samsug- ikke helt det samme da....
Musemor med tre søte små Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har HTC Desire Z og er super fornøyd. Den bruker mye strøm dersom man har mobil- og trådløst nettverk på hele tiden. Jeg har lagt de som snarveier på telefonen og slår de på bare når jeg trenger en av dem. Med det enkle grepet, ble batteri kapasiteten super.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå