Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Selv har jeg bare vært alene noen dager og da har det kun blitt laptop og tv gitt.. Håper å skaffe meg barnevakt to dager i uken etterhvert til trening. Idag har vi vært inne i hele dag siden vesla er syk.. Kjedelig..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Har vært hjemme hver kveld i snart 1 år og begynner å bli en smule rastløs. Men uten hjelp, avlastning eller tilgang på barnevakt så blir det slik. Ser litt på tv, surfer på nett, vasker, rydder, lager matpakker til neste dag, stryker klær,måker snø, leser bøker, dusjer og legger meg ofte tidlig.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Sitter med pc-en på fanget og ser på tv....det samme som de aller fleste ;-) Har noen ganger besøk av en venninne.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Tren hjemme! Du finner gratis treningssnutter på nett. Kjøp deg en ellipsemaskin eller gjør noen sit-ups. Inviter venner hjem til deg. Det er jo viktig å være sosial. Bak, stikk, mal - få deg en hobby.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Jeg gjør husarbeid, eller sitter med laptopen og tvn. Får ofte besøk av venninner, og det hender jeg tar meg et glass vin og koser meg med en film. Enten alene eller sammen med venner Jeg har barnefri en eller to dager i uken, og da tar jeg meg en tur ut! Enten på byen, på kafé eller bare en tur i friluft. Herlig!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Barnevakt to ganger i uka? Det er luksus! Jeg er hjemme hver kveld, og da er det litt internett, litt tv, litt lesing og litt husarbeid/ forberedelser til morgendagen Jeg har enda ikke hatt barnepike på en ukedag siden jeg ble alene om ansvaret. Jeg har vært alenemor i nesten ett år, og har sittet inne om kvelden etter at vesla har lagt seg. Men når hun er hos pappaen, sin, så er jeg ute, enten hos venner, kino o.l. På våren, sommeren og høsten er hun hos han fra torsdag til søndag, og nå på vinteren er hun der fra fredag til søndag. De dagene jeg trener, trener jeg på dagtid når jeg har mulighet, og ellers er hun med i barneparken en times tid Jeg føler ingen trang til å ut på kveldene. Synes det er deilig å slappe av og finne senga i "normal" tid Dagene er lange, så man trenger å lade batteriene
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Jo jeg sitter jo litt her da. Ellers går det mye i TV, strikking, et varmt bad. Ellers er jeg mye på trening (barnepass) eller litt koselig besøk av kjæresten
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Jeg er alene hver kveld mandag-fredag annehver uke da mannen min jobber kveldsvakter, og jeg nyyyyter det! Fjernkontrollem for meg selv, pc for meg selv, og kan lage det jeg har lyst på til kvelds. Herlig!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Er alenemor til 4 barn og har aldri ledig. He he, husker ikke sist jeg hadde barnevakt. Har ingen venner eller familie, saa da er det bare aa proeve aa gjoere det beste ut av situasjonen. Paa kveldene hjelper jeg de store barna med lekser, lager middag, husarbeid,fikser ting klart for neste morgen etc. Naar barna har lagt seg sitter jeg litt foran pc'n. Synes egentlig at dagene gaar fort. Kan kanskje bli litt ensomt noen ganger, men slik er det naa bare
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Kooooser meg med tv og labtopen på fanget:) Hellig:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 Joine gjengen jeg også. Om kveldene når jeg har sønnen min hjemme, så får jeg ikke gjort så mye annet enn å sitte og ser på tv/film, surfer på nettet el. gjør litt husarbeid. Når sønnen min er hos faren sin annenhver helg, benytter jeg sjansen til å jobbe på lørdagene. Og på søndag slapper jeg av eller går ut med venner eller får besøk. Favoritten er når bestevenninna mi kommer på besøk. Da handler vi sammen og lager mat og ser på film mens vi drikker te og spiser kake
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #12 Skrevet 25. januar 2011 Rydder,gjør klar til morgendagen,spiser,baker,ser på tv eller pc. Kooser meg. Kan ikke huske sist jeg fikk barnevakt for å gjøre noe alene, tror det aldri har skjedd faktisk så akkurat det er ikke noe savn. Ikke annet enn når jeg skal på foreldremøte eller fau møte e.l. Ikke får jeg gått på byn så satser på mr.Perfect ringer på døren en dag.. Ikke har jeg venninner som stikker innom heller og barnefaren stiller aldri opp, og det er vel i grunn like greit. Men er meget lykkelig for det. :) Koser meg med mine søte små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå