Gå til innhold

PRINSESSE BANNER MED NAVN PÅ BURSDAGSBARNET??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i Norge evt hva er prisen for slikt. Tenkte på noe rundt 2 m x 50 cm ca....

Håper på maaange tips..

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hva het barnet da, Faan? Prinsesse Faan? Link til denne nyhetssaken?

Skrevet

Hihihihi...vet ikke om du bare fleiper eller ikke....:o) men det jeg etterlyser er et banner ikke "banne" i ordets forstand. dvs banner slik man bruker å henge opp som reklame etc.

Gjest sug lut
Skrevet

Særskriving har sine humoristiske sider. Men du vil nok heller ha prinsessebanner enn prinsesse banner.

Skrevet

Hahaha, unnskyld meg altså. Det er virkelig ikke meningen å være stygg, men dette var gøy gitt!

Jeg tenkte: Hvilken idiotisk prinsesse er det nå som driver og banner ved å bruke ungen sitt navn, som attpåtil har bursdag?!! :-D

Prinsessebanner vet jeg ikke hva er en gang. Beklager...

Skrevet

Haha, knall orddeling!

Hva med sånne butikker som leverer ballonger og party-stæsj?

Skrevet

Hahahaha..... Denne måtte jeg lese et par ganger for å forstå, ja..... Hvilken prinsesse er det som banner med navnet på et bursdagsbarn, liksom..... Orddeling er en fin bil, har jeg hørt, og av og til kan det bli en heeeeelt annen mening enn det som var senders utgangspunkt.....

Sjekket vistaprint.no og optimalprint.no?

Skrevet

he he nå har sikkert alle kommentert dette, men det var en morsom orddelingsfeil :-) Aner ikke hvor man får kjøpt et slikt banner, men det hadde vært mye morsommere hvis det hadde handlet om en bannende prinsesse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...