Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg hater det over alt på jord! Mister kroppen min, vanskelig å føle seg fresh i mammaklær, hormonenen raser i kroppen, har lyst til å flytte fra mannen, vann i kroppen og kviseutbrudd som ikke ligner grisen. Blitt omplassert til kontorarbeid på jobben, sitter ensom i mitt lille avlukke og ser ikke en sjel lenger, men har ikke noe ute i avdelingen å gjøre (psykiatrisk avd). Savner å kunne ta et glass vin med venninner, nå gjemmer jeg meg (og min ekstremt dårlige hud) hjemme i sofaen- tven på og Dib og facebook. Føler meg så håpløst lite sosial om dagen, føler jeg blir mer og mer koko for hver dag som går. Skjønner ikke at jeg ble med på det her- frivillig- en gang til!! (var ikke så ille sist, men dog, kunne jeg ikke vært fornøyd med det lille fantastiske vesende jeg har fra før????) Hilsen elefanten som har to laaaaaange mnd igjen og som bare ville skrive ned noe.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Skjønner at du her det tøfft, tellte selv ned dager til KS. Hadde så smerter pga bekkenløsning at jeg bare gråt noen dager, måtte ha hjelp til nesten alt de siste mnd. Var fullstendig utslitt av å ikke få sove å ha så vondt. Men fikk jo to søte små til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå