Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7428671 Blir forbudt i USA....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Sprinkelseng med justerbar sprinkelvegg. Det kan være greit å skrive ned alle fakta i stedet for å "rope" ut med sensasjonstrang for å skape mest mulig oppmerksomhet. Dust.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Det stemmer da ikke. Har du lest artikkelen du linker til? Det er snakk om defekte og dårlig konstruerte senger i kombinasjon med feil bruk av foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 HI her. Overskriften ble gjort med vilje ja, fordi det er mye rart av senger der ute. Noen kjøper brukt(meg selv) og da må man dobbeltsjekke at ting er i stand. En annen regel jeg vil nevne er at ALT SOM KAN JUSTERES/BEVEGE SEG må sikres! Dette gjelder også gamle skuvsenger og sånne som er justerbare, de må FESTES! Fingrene kan komme i klem! Skru det fast, ikke bruk billig tape. Det er også mange som har disse justerbare s-sengene nå om dagen, så jeg syns det var greit å si ifra.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Om det var så viktig så burde du skrive dette i hovedinnlegget ditt da og ikke bare skrive at skringelsenger (underforstått alle) er en dødfelle. For det er regelrett feilinformasjon.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Uff, ekkelt! Takk for tipset, ikke dumt å sjekke sengene!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 jaja, regelrett feilinformasjon.... Får uansett ikke gjort noe med overskriften nå, så det får bare stå sånn. Det viktigste er vel at folk blir litt obs på gamle senger som spriker + nye/moderne som blir montert feil. Mange setter kanskje bare opp en seng de har arvet også, så det er vel greit med en påminnelse vel?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Flott at du skrev overskriften slik. Vi har en sprinkelseng som ikke er skikkelig festet oppe. Har ikke tenkt noe særlig over det, men nå ser jeg hvor skummelt det kan være. En skikkelig tankevekker, jeg skal i allefall feste den sprinkelsiden.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 Vi kjøpte ny sprinkelseng til babyen vår og det var med regulerbar side på ene siden da...MEN, plutselig en kveld løsner ALLE pinnene fra den sida og hadde ikke jeg vært der hadde barnet havnet på gulvet/skrapet seg/sitti fast mellom de løse delene!!!! UTROLIG SKREMMENDE! Jeg som trodde vi skulle få det enklere med en slik seng, lettere å løfte barnet ut osv...men for det første ble det aldri brukt, og for det andre : DØDSFELLE!
Gjest Skrevet 25. januar 2011 #12 Skrevet 25. januar 2011 Takk for tipset, HI! Det gjelder virkelig å sjekke sengen til babyen med jevne mellomrom! 23:19: For en ubehagelig opplevelse! Veldig godt å høre at det endte bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå