mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Vurderer å kjøpe en slik, er den ok? Hadde ikke så mye penger å bruke på sykkelvogn, men litt ok må den være. Er det evnt andre bra sykkelvogner som ikke er så dyre?
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2011 American Eagle 2 heter den... http://www.xxl.no/sykkel/sykkelvogner-barneseter/sykkelvogner/spokes-sykkelhenger-for-2-barn-1025280
EnUndreneMor Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 vi skal selge vår sykkelvogn, nesten ikke brukt. om det er intr?
EnUndreneMor Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 den du hadde link på der har slik ''fat'' under seg så den lager no sinnsykje lyder om du kjører over dumper eller får stein oppunder. vi har en som er lettere, fortsatt plass til to. men oxo lagringsplass bak setene. vesla satt i den før hu var 1år uten problemer.
Shinyogsmåen Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Vi har den og har brukt den mye. Er veldig fornøyd. God plass til bagasje og bråker ikke. Men den er visst litt tyngre enn de litt dyrere merkene. Men da får man jo bare mer trim da
Gjest yrild Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Kjenner ikke den, men har sett at de har hatt "vår" Croozer kid for 2 der til en overkommelig pris også. Og vi er veldig fornøyde. God å bruke som tvillingvogn i by også i tillegg til handling.
Gjest yrild Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 http://www.sykkelsenteret.no/utstyr/vogner-og-barneseter/croozer-kid-for-2//
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2011 Har de hatt croozer på xxl? Når jeg var der hadde de bare denne... Jeg har jo sett litt på andre i en helt annen prisklasse, og de har veid ca det samme, mellom 14-15 kilo... Derfor tenkte jeg at jeg like greit kunne kjøpe denne siden jeg kun skal bruke den som sykkelvogn... Usikker! Har jo sett litt på finn om det var noen bedre til en grei pris, men det koster jo litt med frakt også da :S
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2011 undrende mor, sendt deg pm
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2011 Jepp! Da har vi vært på vår første sykkeltur med denne hengeren, og det var helt supert! I alle fall for bruk frem og tilbake til barnehagen, og sikkert for en tur på skogssti også... Veldig fornøyd, sånn bortsett fra at jeg ikke oppdaget før vi kom hjem at det ikke var luft i dekkene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå