Lene~mor til tre Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Noen som har noen gode råd? Klarer ikke å få i meg svisker, linfrø eller laktulose da det smaker pyton... da bare kaster jeg opp :S Noen som har andre forslag?
playground princess Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Grovt grovt brød Lag gjerne selv, men mye grovt mel, korn etc
Sanna Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Mye vann!!! Ellers Biola, frukt og grønt.... ikke noe kjekt med treg mage. Jeg sliter med det selv. Får i meg litt svisker jeg da, og i dag har jeg bakt brød med kun grove ting!! Viktig med mye drikke om man spiser mye fiber, hvis ikke har i hvertfall jeg erfart at det lett stopper opp...
superhygge Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 1 ss linfrøolje hver kveld. Enkelt og effektivt. Og sunt! Kjøp på helsekost.
1prinsesse,1engel Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 MALTEKSTRAKT! Eneste som har fungert på meg. Jeg blander ut en liten teskje i varm sjokolademelk en til to ganger om dagen. Noen klarer sikkert å spise det som det er også (nesten som sirup..)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Duphalac! Bland det inn i juice!!
Hannah_84 :) Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 1 kopp grønn te før frukost/med frukosten! (vet man ikke skal drikke for mye te pga koffeinet,men et par kopper skader jo ikke) vere litt i aktivitet,og drikke mye vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå