Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Loke? Sambo niholder på det, har såååå lyst å ha det som et mellomnavn. Og vi har snakket om Christian Loke + to etternavn - men det klinger ikke perfekt i mine ører... Sambo mener også at Lars Ove Loke + to etternavn er helt ok. Blir da altfor mye navn, ikke sant???? Selvom Loke nok blir et navn bare på papiret, ikke brukt til daglig - men da - hva er vitsen??? Får høre hva dere tenker, kanskje jeg får andre argumenter i diskusjonen
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Kjenner enliten amerikansk gtt som heter Loke! Synes det er fint.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Glemte å svare på det du spurte om. Jeg synes ikke Christian Loke passer. "Kristen Hedning". Heheh To fine navn, men ikke sammen, synes jeg. Jeg synes Loke bør være fornavnet, da får det vist seg frem mer! Velg et norsk mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Fysj. Loke var forferdelig. Christian er pent. Men Lars Ove ?! Nei, likte ikke de navna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå