Gå til innhold

ingen symptomer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har ingen symptomer på graviditet, bortsett fra uteblitt menstruasjon. Har tatt test som er positiv og regnet ut at termin er 24. september.

Blir til at jeg lurer på om jeg virkelig er gravid i det jeg ikke merker noe på kroppen! Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle graviditeter er forskjellige. Jeg har nesten ingen symptomer heller. Eneste er at jeg har utrolig ømme pupper. Så har jeg en venninne som ligger flat hele døgnet og spyr.. Tror vi skal være glad for at vi ikke har så mye symptomer:)

Uteblitt mens og positiv test er jo to fine symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ingen symptomer heller, annet enn ømme pupper. Klarer ikke helt å tro at jeg er gravid når det ikke kjennes! Tok to positive tester for en uke siden. Lurer nesten på om jeg skal ta en ny test snart bare for å forsikre meg om at det ikke bare er ønsketenking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok veldig individuelt ja... I mitt første svangerskap fant jeg ut at jeg var gravid da jeg var ca 6 uker på vei, men kunne ikke merke noe på kroppen før jeg kjente ungen sparke i uke 21 faktisk!

 

Denne gangen er det helt motsatt. Nå er jeg i uke 8 og er kvalm, har ømme bryster og er humørsyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, dere som heller ikke har symptomer. Takk for svar.

Hadde aldri trodd jeg skulle bli stressa på dette, men man håper jo så veldig at alt skal gå bra! Og til dere som har det vanskelig med tøffe symptomer; all medfølelse! Regner jo med at mine kommer etter hvert de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også alvorlige planer om å ta en ny test denne uka, bare for å være på den sikre siden! Jeg har også bare ømme bryster, og med min generelle flaks burde jeg jo ha full pakke med kvalme, oppkast, humørsvingninger og det som verre er! Men vi er vel egentlig bare heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...