Gå til innhold

Kniping og sånt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har link til noen gode beskrivelser til hvordan å gjøre det?

Jeg har jo i min tid visst det og etter førstemann så gikk det så fint, men nå trenger jeg hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sånn brosjyre av fastlegen min med forskjellige øvelser. Men finnes sikkert på nett også hvis du googler litt. Jeg var senest i går på sykehuset og testet meg siden jeg sliter en del med lekkasje.

Skrevet

Ja, skal søke. Var på sykehuset selv i går, sliter ikke med lekkasje (testet det og det var ingenting). Men sliter med overaktiv blære som gjør meg litt paranoid ifht lekkasje + at musklene der visstnok ikke var så topptrent mer ifølge testen...

Skrevet

Skjønner. Ja jeg har lekkasje når jeg hoster, nyser, og driver med fysisk aktivitet.

Knipemuskelen var ikke spesielt bra. Skal få låne et apparat som måler knipingen og man ser utviklingen etterhvert.

Skrevet

Ja, det skal jeg også. Eller det både måler kniping og bruker elektriske impuler for å forsøke å fikse alt det nevroligiske tullet som blæra mi tuller med. Kanskje det er samme type aparat? skulle få ny time med opplæring osv om en liten stund.

Skrevet

Ja jeg skal også få ny time til opplæring. Høres litt ut som det samme. Var elektriske impulser på denne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...