Mockanin Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Tok blodprøver av han sist uke fordi han er mye syk og vi mistenkte vitamin og jernmangel i og med at han er veldig småspist. Barnehagen klager på at han blir fort sliten også, så da han ble syk IGJEN så ble forlangte jeg å få tatt blodprøve. Fikk prøvesvaret i dag. Stoffskiftet ligger litt i grenseland til å være lavt, hvite blodlegemer ligger også litt lavt. Bør ta kontakt med fastlegen for oppfølging. Når jeg sjekker nettet, for selvsagt googler man, så ser jeg jo at han har flere av symtomene for lavt stoffskifte. At det er litt lite hviteblodlegemer kan komme av alt fra virusinfeksjon til laukemi. Noen som har opplevd å få samme prøveresultatet på sine barn?
Gjest Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Ja, gutten min har litt lave nivåer for hvite blodlegemer og IgG immunglobulin. Han får også veldig lett infeksjoner, og er mer hjemme enn i barnehagen i vinterhalvåret. Jeg googla jo selvfølgelig jeg også, og leste det samme som deg, men har valgt å ikke tenke så mye på det. Han tok nye blodprøver sist uke, så venter på svar fra dem før jeg begynner å bekymre meg. Orker ikke å bekymre meg for ENDA en ting liksom, og regner med at legen hadde virket mer skeptisk dersom det var noe grunn til å mistenke noe veldig alvorlig. Krysser fingrene for at gutten din bare har hatt en pågående infeksjon når prøvene ble tatt, og at det stabiliserer seg. Ville nok fulgt godt opp da, og få tatt noen nye blodprøver om en stund. Har hørt at man kan få en liten immunforsvarboost i form av sprøyte eller noe dersom det er et problem, men vet ikke hvordan det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå