Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Er selv gravid i 15.ende uke og har en blogg for å motivere både gravide og ikke-gravide til å bevege seg litt i hverdagen. Mye handler om det å bruke fantasien og trene med det man har. Har laget en liten sirkelrunde du kan forsøke deg på. Husk å lytte til egen kropp og er dte øvelser du ikke får til dropper du bare disse http://treningslaila.blogg.no/1295608747_21jan2011.html
a'Nöel Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Kjempefin blogg!! Jeg leste meg litt tilbake i bloggen, og fant faktisk grunnen til den "store magen min". Jeg har liksom aldri helt skjønt hvorfor den buler så fryktelig. Ja, jeg har jo fett rundt magen, men ikke så mye at den skal se ut som om jeg er gravid. Nå fant jeg endelig grunnen! Jeg har svak dyp magemuskel. Jeg skal jammen meg prøve på dissee øvelsene du viste til, og se om de hjelper:) Så tusen takk!! Misunner deg forresten "ikke" den fine kroppen du har etter to (snart tre) barn......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå