Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 ....? Mine favoritter er definitivt Trond Espen Seim og Anne Rimmen, med Mona Grudt på en god annenplass på kvinnesiden. Inspirert av innlegget om hun som ville gitt mye for en natt med Trond Espen Seim, he he
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Han der spreke sogningen på puls som skal trene folk ned to buksestørrelser....Yngvar noe? Burde jo vite hva han heter, siden jeg synes han er den kjekkeste kjekkasen. Blir helt varm når jeg ser han på TVn. Og dame? Tror kanskje Jenny Skavlan.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Dame: Petronella Barker Mann: Kan faktisk ikke komme på noen
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Enig med Petronella Barker. Hun er utrolig kul. Liker godt Pia Tjeltaa også. Nydelig jente! Ellers må det bli Janove fra Kaisers Orcestra. NamNam.
Mamma til rakkerunge Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Tone Damli og Aksel Lund Svindal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå