Gå til innhold

noen som vil se bloggen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenaime.blogg.no

hadde vært koselig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innom et kvart sekund, men klarer ikke slike sterke farger.

Skrevet

hhehhe hyggelig at du tok turen i alle fall;)

Skrevet

Leser ikke blogger til mennesker jeg ikke kjenner...ser ikke helt poenget:-)

Men var innom og kikket, må si meg enig i at det var for sterke farger. Ville duset det noe ned, mer behagelig for øynene.

Ikke minst kanskje hatt et litt morsomt bilde av meg selv som hadde gjort leseren mer interessert. Dådyrøyne føler jeg er litt "fjortiss" (no offend) og oppbrukt.

Bare min mening:)

Lykke til med bloggen din.

Skrevet

takk for tilbakemeldinger;) det er hyggelig vet dere;)

Skrevet

Gjesp...ufattelig kjedelig blogg uten noe som helst spennende å lese enn for de som kjenner deg personlig vil jeg tro...

Skrevet

takker igjen for kommentarer ,sånnt er hyggelig;) spesiellt fra dere anonyme;)

Skrevet

Kanskje du kunne lagt ut bilder som var i en normal vinkel? Du hadde jo hodet på skakke på alle bildene..

Pen jente da. :-)

Skrevet

Info: du la innlegget inn på anonymforum! Burde ikke komme som en overraskelse at noen ville svare som anonym!

Skrevet

hun var jo ikke nooooe pen??? seriøst... hun tror nok at hun er det da.. hehhe

Skrevet

selvsagt...

jeg tåler i alle fall tilbakemeldinger av alle typer.. både positive og negative ..

hadde bare vært fint om de negative kunne stå for det med nick;) var bare det;) ellers takker jeg for kommentarer ;)

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle om de neagative tilbakemeldingene står med nick eller ei....Dette er et anonymforum.

Jeg synes bloggen virket uinteressant. Bildene var dårlige, mange av de med mye rot i bakgrunn. Det er så teit med bilder tatt ovenfra og ned med hodet på skakke.

Her kan du få inspirasjon til en god blogg og hvordan man tar gode bilder :http://www.kellehampton.com/

Skrevet

hun seri alle fall ikke ut som hu er snart 30

Skrevet

En utrolig kjedelig blogg. Skal det være så mange bilder og ingen tekst MÅ bildene være bra. Og det var de ikke.

Hvis dette er en blogg som andre enn familie skal lese må du vurdere å skrive litt om andre ting enn hva du spiser og samme bilder hele tiden.

Og jeg må bare spørre, hvorfor ble gutten din sånn på håret?

Skrevet

hei du... det bildet ble tatt midt i hårklippen;)

Skrevet

Skjønte med en gang at du måtte komme fra et sted som Horten ja..

Jeg kan godt kommentere:

Ufattelig kjedelig lesning, kjedelige bilder, du burde lære deg å skrive, du virker veldig barnslig for å være 29, du burde lære deg litt om sminke.

Skrevet

hehe, godt du er fornøyd med deg selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...