Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 En bekjent av meg som snakket om kirkebok 4-åringer mottar. At de måtte møte i kirka da. Noen som vet noe om dette og er det en bestemt tid på året dette skjer?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Det skjer vel rundt den tiden,det er 4 år siden ditt barn ble døpt..?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Kirken sender ut invitasjon til 4 åringene som ble døpt i sognet. mine fikk på høsten, men det er sikkert ulike tradisjoner fra sogn til sogn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Neida, de sender det faktisk ut til flere enn de som er døpt, her i familien er alle bortsett fra meg muslimer så ungene våres er ikke døpt, men fikk brev om kirkeboka alikevel.. "Nå er det snart 4 år siden barnet deres ble døpt---..." Ehhhh, nei, det er ikke det vettu, hehe..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Mine fikk også slikt brev selv om de ikke er døpt. Det sto ingen ting om at det hadde noe med dåpen å gjøre, men ett tilbud alle ungene i sognet fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå