Gå til innhold

Er navnet til barnet ditt på navnetoppen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan stolt innrømme at våre navn ikke står på den listen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope! Ikke våre heller :o)

Skrevet

Min sønns navn er på nr.9.

Men det navnet har vært ett favorittnavn siden jeg var 17 år og da var det ikke mange som het det :o) Og jeg kjenner ingen i nærområdet her som heter det samme :o)

Skrevet

Ikke våre heller. Litt overraskende at gutten sitt navn ikke var på topp 10, det har vært der tidligere år. Jenta sitt navn hadde jeg blitt veldig overrasket over å finne på listen;-)

Skrevet

Nei. Det har det ikke vært på flere hundre år.

Skrevet

Ja der hadde jeg jaggu to mallomnavn blant topp 10.

Men pytt pytt.

De navnene dere er stolte av at ikke står på lista iår kan fint stå der om noen år, eller når barna er voksne.

Nekter å kalle unegene mine Uggabugga for å sikre at de aldri har et navn på navntoppen.

Skrevet

Ja ,nr 4 på guttelisten ,men var ikke på topp 10 når han fikk det .

Neste kommer ikke på noe liste :)

Skrevet

Nei. Men ser egentlig ingen grunn til å være stolt av det.

Skrevet

3 av 4 er ikke på listene i år, men en to av de har vært ofte på listene de siste 10 årene.

Skrevet

Nei, jeg sjekket faktisk populæriteten til navna jeg vurderte før jeg valgte dem, ville ikke ha et super-vanlig navn. Men barna har jo vanlige navn som folk har hørt før.

Har jo ingen garantier for hva som skjer i framtida, men uansett få i deres årskull som har det.

Kjenner til et par som ville ha et uvanlig navn til sønnen sin, men de sjekka det ikke på ssb, og det viste seg at det var et topp 10 navn.

Skrevet

Nei, og de har aldri vært på noen liste heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...