Gå til innhold

Kan jeg være gravid...?


Mammatilfirekanskje:)

Anbefalte innlegg

I går var jeg en uke siden jeg ventet menstruasjon. Jeg tok en test og der kunne jeg såvidt antyde en strek for gravid. Husker det var slik med et av de forrige barna og at det viste svakt på første test. Så jeg tenkte glad og lykkelig at nå er jeg gravid igjen. På kvelden derimot kom den litt blod. Det så ut som begynnelsen på en menstruasjon. I dag derimot har jeg ikke blødd noe. Til vanlig vil jeg jo begynne å blø ganske friskt etter at en menstruasjon er i gang. Nå lurer jeg utolmodig på om jeg er gravid eller ikke. Hvis jeg ikke blør i morgen skal jeg ta en ny test med morgenurin. Testen i går var ikke morgenurin. Kunne dette vært en spontanaboet? Kan man blø litt å være gravid uten at noe er galt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA man kan blø og likevel være frisk og fin og Gravid :) det er til og med normalt helt i begynelsen når egget fester seg og med alt som skjer at litt bold kan forekomme.

 

Hadde det vært en spontan abort hadde det nok vært mer blod og mer smerter.

 

Tipper vi kan gratulere deg med å være gravid. Lykke til med neste graviditets test :)

 

p.s hadde det vært meg og det hadde fortsatt og blø ville jeg fått legen til og ta en blodprøve og se om du var gravid likevel. siden testen viste svakt positivt er det greit og få det bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...