Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 I min fars familie er hvis dette meget populært! Det har vært en frustrerende familiesituasjon med min far, farmor og en tante. Det startet med at min (liker ikke) tante begynte å lage helvete for 1år siden. Hun tok nesten livet av min farmor med stygge ord og kommentarer. Hun beskylde henne for det ene og det andre. Det gikk så langt at vi alle ble meldt inn til familievernkontoret. Det fortsatte beskyldningene om arv, oppvekst, forskjellsbehandling osv. Endte med at min far sprang gråtende ut etter 2timer, farmor satt tilbake helt målløs ,mens min tante + sønnen "seiret over alle". Jeg tok da en avgjørelse og fortalere min far og farmor at dette kvinnemennesket vil jeg ikke ha noe med og gjøre. Så kommer hun i bursdag, selskap osv kommer ikke jeg og min familie. (Noe som er helt greit for meg). Begge skjønte dette og var enige i. Men etter få uker ble jeg "dolket i ryggen". Etter dette har vi hatt en litt kinki sak. Der jeg og mine barn ikke dukker opp hvis hun dukker opp. Nå som min søster skal konfirmeres har dette blitt en stor sak for mange på fars side. Men som jeg sier, jeg kommer jo selvsagt i konfirmasjonen til min søster selv om min x-tante kommer. I går kom pappa og spurte rett ut om jeg hatet hans familie, og var ute etter og lage helvete. Ikke skjønte jeg stort. Og han kunne ikke forklare stort. Men har nå fått vite at min farmor og et søskenbarn har sittet og pratet om dette og at de føler jeg vil vende min søster og bror imot dem. Fordi jeg i jula skrev på veggen til min søster at, håper du har kosa deg med pappa og resten av tjukkeslekta på julaften. Dette var absolutt ikke ment negativt fra min side. Men istedet for og spørre meg har de nå sittet noen uker og laget helvete. Og ikke nok med det, men de sender min far for og ta det opp med meg. Hva med og ringe meg og spørre selv? Skjønner ikke hvorfor enkelte bare må ha sladder og spre falske rykter. For ikke nok med det, nå har vist alle i denne familien fått vite dette. Kjenner jeg er frustrert. Ingen som vet egentlig hva som ligger bak. Åhh.. arrggg!!!!! Hvorfor kokelere fram en sak som ikke i grunnen er en sak? Og hvorfor hiver enkelte seg på når de ikke vet hva det dreier seg om? Jeg vet jo det knapt selv akkurat nå! En tinge er iallefall sikkert. Dette gidder jeg ikke og utsette meg for, nå er det slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå