Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 kom bare litt brunt når jeg gikk på do men nå kom det en stor klomp å masse rødt å brundt blod...=((((
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Huff så trist. Var du kommet langt da? Håper det setter seg en ny spire kjempefort:) Det gjorde det til meg... En mens så satt det igjen...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 var vell rundt 5 uker på vei =( var ikke så langt men va trist læll:((( ja får håpe den klorer seg skikkelig fast neste gang:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Huff. Det derer så trist. Spiller ingen rolle hvor langt man er på vei. Man har jo bilde av en baby i hode fra man ser den positive testen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Hei, Huff - det var leit! Har opplevd det selv ... (ble da gravid igjen ved neste forsøk:) Masse lykke til på neste runde! KLEM.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Hei, vennen. Jeg har både blødd med klumper og mistet, og blødd med klumper og IKKE mistet. Råder det til å komme det til legen å forlange UL. Håper det går bra med dere. Krysser fingre og tær for deg. XXXXXXXXXXX Klem N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå