TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Skal sende en jobbsøknad til kommunen, og de krever "rett kopi" på attester og vitnemål. Hvor får jeg gjort dette?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Det kan du gjøre hos kommunen faktisk Gjorde hvertfall jeg. Eller hos posten.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Du kan blant annet få det på biblioteker og hos politiet. De fleste skoler har også slikt stempel.
Gjest Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Jøss..... Er det kommuner som stadig forlanger sånt tull? I de kommunene jeg har søkt jobb de siste 5-6-7 årene, så har det vært elektronisk søknad og ingen vedlegg. I elektronisk søknad registrerer du jo nærmest hele CV-en din, og attester og vitnemål er jo noe man tar med seg på intervju. Sist jeg var på intervju, hadde jeg med hele bunken, men de var ikke interessert i annet enn papirene på den formelle utdannelsen. Når det gjaldt lønnsansiennitet, så oppga jeg bare muntlig hvilken dato naboskolen hadde regnet ansiennitet fra og så var det i orden. ;-) Rett kopi skal du forresten kunne få på alle off. kontorer, biblioteker, posten (dyyyyyrt!!!) osv.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2011 Har tidligere søkt en annen jobb i en annen kommune, der ba de ikke om kopi, ei heller på intervju... Men dette står under ledige stillinger: "Tilsetjing skjer på dei vilkår som til ei kvar tid går fram av gjeldande lover, reglement og tariffavtalar. Det skal anten nyttast skriftleg søknad m/ CV eller kommunen sitt søknadsskjema (Les meir). Du kan og ta kontakt med resepsjonen, Rådhuset. Før på nummeret på den stillinga du søkjer. Vi gjer merksam på at vitnemål og attestar ikkje vil bli returnerte. Søknad med rettkjende vitnemål og attestar skal sendast til:" Får ta meg en tur på posten da.. håper de gidder å hjelpe. Mitt lokale postkontor er ikke som alle postkontor...
Guttemamma75 Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Posten har sluttet med å attestere kopier så du må nok på politistasjonen...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2011 hva med Nav? Trodde egentlig alle offentlige kontorer gjorde dette, men det var kanskje "før i tiden"?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Jeg gjorde det ifjor sommer, hos posten. Men men, nav kan sikkert hjelpe )
ღBellღ&gulletღ Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Du får kjøpt ett slikt stempel på posten. En som ikke er i din nærmeste familie og er over 18 åt kan signere under stemplet.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Posten gjør det ikke mer. De gjorde hvertfall ikke det for en uke siden. Høgskoler, politi, kopisenter/-butikker... det gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå