Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 ...tiss ? Jeg dater en som har de minste henda jeg noensinne har sett på en mann. Jeg skvatt skikkelig da jeg såg dem. Ikke fordi jeg tenkte på tissen, men fordi jeg personlig syns det er kjempefint med store hender. Men etterpå tenkte jeg altså på det jeg skriver i overskriften. Noen erfaringer rundt dette? Slapp av! det har INGENTING å si for oss videre, men en dame må da få lov å lure litt
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Stemmer på de jeg har vært "borti" ja... Hehe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Hehe... stemmer ikke. Min mann har små hender og små føtter (str 40) og har IKKE liten tiss. Fniis :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 oh shit....hehe Tenker litt på at når vi skal ha sex, om jeg kommer til å synes det er litt flaut, liksom på hans vegne? Jeg er en "tenker" og kan tenke for mye på ting og miste tenning. Han har prøvd seg utrolig lite på den måten, til å være mann...så er litt derfor også jeg lurer. Ikke hans feil hvis han har liten, og jeg har jo små pupper som jeg skjems for, så blir drita flaut dette!?! hohoho
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Hvor høy er han da? str. kommer gjerne ann på hvor høy mannen er. Liten mann, liten tiss.. Det er jo ikke så merkelig det. En knøtt liten mann, kan jo ikke ha DET utstyret mellom beina...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 han er 178, er kraftig og kompakt. nei proporsjonene må jo stemme, og i dette tilfelle så skal han da han en kraftig og kompakt fant? hihi
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Min har store hender og er skikkelig kraftkar. Har sånn nakke og overkropp bolere streber etter. Og han trener ikke. Men liten tiss.. Mange tror jeg har en velurstyrt mann.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Min samboer har små hender og er bare 1.73 høy og syltynne, og han har ikke liten tiss hvertfall, så det stemmer nok ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Kjæresten min har like små, eller kanskje enda litt mindre, hender enn meg, og han har helt normal str på penis=)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Det stemmer nok ikke dette,har jeg funnet ut:) jeg tenkte det samme selv før..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 Samme her. Stemmer ikke dette med små hender.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #12 Skrevet 25. januar 2011 Sambo er 180, slank og har slanke hender, dog ikke små, heller ikke kraftige arbeidshender. Og har slett ikke liten tiss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå