Gulosten™ Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 http://www.babyverden.no/Fodsel/Fodselen/--La-navlesnoren-fa-pulsere-ferdig/ Legen i artikkelen sier at man kan vente 30-40 sekunder med å legge barnet opp på mors bryst, men faktum er at man kan legge barnet opp til mamma og avnavle der, man trenger ikke å avnavle før man legger barnet opp til mamma
morromor Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Nei, det er helt sykt at de klipper strengen med en gang ettersom det er bevist at barnet har det mye bedre om den får lov til å pulsere ferdig. Jeg er heldigvis så heldig å få føde på føderiket og får bestemme dette selv. Godt vi har et slikt tilbud. Ellers hadde det blitt hjemmefødsel på meg, og jeg bor 5 mil (med humpete svingete vei) fra sykehuset. Takk føderiket <3
trippeltopp Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Det skal jeg definitivt ønske meg når jeg skal på abc-avd.
Gulosten™ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2011 Jeg fødte også på Føderiket, vakkert var det Heldige du som har den opplevelsen foran deg!! Abc avnavler også sent, som rutine
Gulosten™ Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2011 Du er vel kanskje på Facebook-siden til Føderiket, ligger link til artikkelen der også med kommentarer fra Bippi og noen andre (bl.a meg... hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå