Gå til innhold

æsj sykdomshelvete!!!! kom så fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var som om noen knipset i fingrene igår, så ble jeg dårli.spydde over 20 ganger i går, på 5 timer.

ikke kastet opp siden igår kveld da, utroli nok.

men feber, og får ikke i meg mat heller.tør ikke...

er 30 uker på vei, og merker tydelig at baby ikke liker dette, mye mer rolig...

nå håper jeg det gir seg!!!! livredd for å smitte dattra på 2...

er dette omgangssyke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som omgangssyke, ja. Her virket det som om inkubasjonstiden var ganske nøyaktig 48 timer og at det var supersmittsomt.

Skrevet

huff, var det jeg fryktet....

jeg vil heller ha det, enn at dattra får det altså...

og hu er jo så lei seg fordi mamma ikke koser med hun osv... :(

Har ikke spydd idag, og det er vel et godt tegn! fått i meg en marie kjeks..

jeg er svært sjelden syk, så jeg vet liksom ikke hva man burde gjøre, eller få i seg osv, for å bli bedre..

har ligget på sofaen i hele dag, og hele går.produktivt..

men det er helt sykt, hvor fort det kom! æsj dette er bare ekkelt :(

håper det går fort over...

Skrevet

Jeg hadde dette 3. juledag, var ikke kvalm en gang.. Spydde i 9 timer, klarte ikke å holde på vann en gang. Så etter noen timer søvn, kunne jeg innta noen få ting, spiste banan siden det var lettspydd. Men magesekken var mørbanket noen dager ja..

Vær glad du ikke har fått sånn som sambo fikk, han satt på do med bøtta i fanget..

Skrevet

har heller ikke klart å holde på vann..... drakk en del sitron vann i går, ble jo helt uttørket.. men idag har det gått bra. jeg prøver meg på en boks cola nå da...selv om jeg sulter ihjel i tilegg.. men bedre å evt bare spy flytende.hehe...

huff, ja det må være grusomt å ha det begge veier!!!!

jeg har liksom sagt de dagene her at ååå jeg vil heller sitte på do!!! rett og slett fordi jeg HATER å spy.....grusomt ekkelt.... :(

men det er ingen her som har hatt det i MANGE dager??? over lang tid...?

Skrevet

Jeg har spydd og hatt diare i snart fire dager. Kan ikke ta til meg noe. Abolutt alt kommer opp igjen.

Skrevet

Svigers spydde i 2 døgn, uten å spise noe. Tror det er verre med diare, får så sykt vondt i rompa..

Vær obs på at å spy cola med kullsyre er ikke så godt det heller. Prøvd kamillete? Dersom du ikke har spydd idag, kan det jo være et tegn på at det er gått over.. Biola er også godt for magen..

Skrevet

nei har ikke prøvd kamillete, drakk vanlig te til morgen idag, og har faktisk klart å spise et par biter vannmelon nå istad.

sist jeg spydde var halv 8 igår kveld...

jeg håper det var bare noe forbigående, MEN bøtta står klar under bordet for å si det slik!!!!

har ikke vært utafor en dør idag, men jeg klarer nå faktisk å reise meg uten å få helt noia....

men allikevel får hu bestemor hente i bhg.. ikke vits at jeg smitter ned hele bhg :)

huff, fryktelig dette altså. krysser alt jeg har for at det går over, fooort, og at det ikke går videre til lillemor...

og ikke særlig gøy å gå igjennom dette når man er gravid, mat er liksom det som holder meg oppe om dagen, men nå... eh nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...