Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror jeg er allergisk mot forlovelsesringen min. Jeg er ikke noe glad i gult gull, og det vet kjæresten min. Så når han kjøpte forlovelsesringer til oss, så kjøpte han i hvitt gull. (Den ser ut som sølv).. Men nå etter noen mnd så klør jeg fælt under ringen og jeg ser jeg har fått en blemme der.. Søkte litt på nettet og så at det ofte var nikkel i hvitt gull.. Det visste jeg ikke Hva gjør jeg nå? tør ikke å si til kjæresten at jeg ikke tåler ringen han har kjøpt til meg..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Ta klar neglelakk og pensle på innsiden av ringen
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Tåler ikke gifteringen min jeg. Hva mener du med å ikke tørre si det? Noe så tåpelig! Nei, ringen gjør i det minste ikke meg gift, så den har jeg lagt bort
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Fordi jeg ikke vil at han skal bli lei seg vel! Han har ikke mye penger, siden han nettopp har begynt å ny jobb, og jeg vet at disse ringene var kjempe dyre. Han har spart i flere mnd for å få råd til de. Så da vil jeg ikke skuffe han med å si at kjøpet var et bomkjøp! Det er jo ikke akkurat slik at man kan bytte forlovelsesringen sin heller. Jøsses. HI
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Hvis du ikke kan være åpen mot forloveden din angående at du får utslett av ringen så burde du kanskje revurdere åpenheten i forholdet. Hvis det er slik nå, hvordan blir det når dere har vært gift i 5 år? Han blir jo ikke skuffet over at du får utslett, han vil nok heller være med å finne en løsning....slik partnere gjør.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Skjønner deg godt, det er litt sårt, når han har gjort så godt han kan.. Jeg opplevde det samme med min ring, men hvis du tar den av deg noen dager, og lar huden få puste litt igjen, så tror jeg det skal gå greit å ta den på igjen, du har nok bare fått en reaksjon, for meg kom den heller ikke før etter noen mnd. men nå har vi vært forlovet/gift i snart 4år og ringen sitter fortsatt.. avogtil litt ubehag, kommer gjerne etter at jeg har vært hoven i fingrene eller mye i vann.. Du vet, fingeren din er ikke vant til å ha noe så tett rundt seg (ps;jeg har også nikkelallergi, men dette er ikke det samme..) Håper det er slik for deg også.. verdt et forsøk i allefall..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Det er jo ikke slik at du har gjort det med vilje eller? Så hvis dere har planlagt og kjøpt dere en pulehelg. Altså hotell, show, middag osv, kan du ikke nekte han sex selv om du har vondt i musa pga sopp? For du vil jo ikke skuffe han.... Lykke til med forholdet sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Du kan høre med gullsmeden om de kan legge et sølvlag utenpå gullet eller noe lignende. Har ikke gjort det, men det høres jo mulig ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå