Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttungen skal ha bursdagsfeiring i helga...og jeg tenkte jeg kunne lage muffins...men er det noen som har oppskrift på noen supergode muffins som passer til førsteklassinger? evnt. tips om andre kaker som passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en titt på www.detsoteliv.no.Der er det mange gode oppskrifter på både kaker og muffins som passer til barnebursdager:-)

Skrevet

Helt vanlige lyse muffins med hakket sjokolade i røra, pyntet med melis i flere forskjellige farger er alltid en slager :)

Her i huset forlanger ungene også sjokoladekake i langpanna, og det kuleste er å lage fotballbane. Jeg gjør det enkelt, bare tar sjokoladekrem på hele kaken, melis i en sprøytepose for å merke opp banen. Eldstemann lager mål av to sugerør som kan bøyes også setter vi tannpirkere i seigmenn så de kan stå rundt omkring på kaka. Forrige bursdag måtte jeg finne frem en ekstra pose seigmenn og resten av tannpirkerene, guttene satte tannpirkerene i hånda på seigmennene så det ble sverd og hadde tidenes rollespill ved bordet. Ble utrolig gøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...