labine Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 guttungen skal ha bursdagsfeiring i helga...og jeg tenkte jeg kunne lage muffins...men er det noen som har oppskrift på noen supergode muffins som passer til førsteklassinger? evnt. tips om andre kaker som passer?
*Rutletutt* Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Ta en titt på www.detsoteliv.no.Der er det mange gode oppskrifter på både kaker og muffins som passer til barnebursdager:-)
Fire småtroll Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Helt vanlige lyse muffins med hakket sjokolade i røra, pyntet med melis i flere forskjellige farger er alltid en slager Her i huset forlanger ungene også sjokoladekake i langpanna, og det kuleste er å lage fotballbane. Jeg gjør det enkelt, bare tar sjokoladekrem på hele kaken, melis i en sprøytepose for å merke opp banen. Eldstemann lager mål av to sugerør som kan bøyes også setter vi tannpirkere i seigmenn så de kan stå rundt omkring på kaka. Forrige bursdag måtte jeg finne frem en ekstra pose seigmenn og resten av tannpirkerene, guttene satte tannpirkerene i hånda på seigmennene så det ble sverd og hadde tidenes rollespill ved bordet. Ble utrolig gøy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå