Gå til innhold

Hvor mange barn ønsker dere å få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsket 2 og har nå 2. Kunne kanskje hatt en til.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ønsket oss to, men har endt opp på fire :)

Skrevet

Har alltid sett for meg to unger, og var helt sikker på at det var siste svangerskap når jeg gikk gravid sist, men nå er jeg ikke sikker lenger..

Har veldig lyst på en til, og det verste er at det har mannen min også, så vi tar det vel egentlig litt som det kommer. Blir ingen aktiv prøving, men heller et velkomment barn om mirakelet skullet skje nok en gang ;)

Skrevet

Har to, vil ha tre i hvert fall. Kanskje fire, dersom vi ser at økonomi og tid strekker til.

Skrevet

"Blir ingen aktiv prøving, men heller et velkomment barn om mirakelet skullet skje nok en gang ;)". Den forstod jeg ikke helt. Vil det si at dere ikke bruker prevensjon?

Skrevet

Ja du, det er det store spørsmålet. I forhold til ork og overskudd per i dag, burde vi nok stoppe på to. Men, lurer veldig på om vi skal få en til...har ikke bestemt oss, men må finne ut av det snart!

Skrevet

Jeg har to og vil ha en eller to til. Mannen min er med på en til. Så regner med vi ender på 3 til sammen om ikke tredje svangerskap (om jeg blir gravid igjen) skulle vise seg å bli et flerlingsvangerskap;)

Skrevet

Det stemmer det. Vi bruker ingenting :o

Jeg forbinder "aktiv prøving" med sånne som driver med eggløsningstester, temperaturmåling, sex hver dag rundt eggløsning og sånt, og der er ikke vi. Jeg vet ikke engang når jeg har eggløsning jeg..

Så altså - blir ikke skuffa om tanta kommer, men det gjør ingenting om jeg får positiv test heller ;)

Anonym over her.

Skrevet

Har 2, men ønsker meg 3.

Skrevet

3! nr 3 er på vei nå, og da er det stopp :)

Skrevet

Venter nummer 2 i disse dager, ønsker oss 3 :)

Skrevet

Jeg har 4, venter nr 5, og kunne tenkt meg 3 til jeg :)

Men dette blir siste egenproduserte iallefall.

Skrevet

Har ei, ønsker to til. Men må finne meg en ordentlig, voksen og ansvarsfull mann først:)

Skrevet

Har 2, venter nr 3. Ønsker 4.

Skrevet

har 3 , venter nr.4 , men kunne tenkt meg ett par stykk til ihvertfall..men kommer nok til å vente ett pr år til..!

Skrevet

Nr to kommer når som helst nå, og foreløpig blir det med de to.

Skrevet

Jeg har alltid sagt 4, mannen min har sagt 2...;)

Vi venter nå nr. 3. Det blir helt klart siste... Og det er vi enige om...:)

Skrevet

Har ønsket oss to-tre. Nå er nr. tre på vei, og tror nok det blir siste.

Skrevet

2. Venter første nå i disse dager, og hvorvidt nr 2 blir egenprodusert eller fosterbarn er ennå ikke avklart.

Skrevet

Har fått to, og merker det er hektisk, og at det tok på kroppen med såpass tette (størse 1 år når jeg ble gravid på nytt).

MEN, samtidig... Er litt usikker! Kanskje det kommer en til? Men er 30 år, så kan ikke drøye for lenge, samtidig som kroppen nå må hvile mer enn et år, så tja...

Skrevet

Jeg ville ha tre, mannen ville ha to-tre. Nå har vi tre og jeg ønsker meg et barn til etter hvert! Hååååper bare jeg klarer å overtale mannen etter hvert...

Skrevet

Vel, jeg ønsker at jeg skulle ønske meg 3 stk hvertfall!:P har 1 gutt:) men akkurat nå føler jeg det holder med en i massevis=) hehe..

Skrevet

Har 2 nå; på 3 år og på 4 uker.. Spørs om ikke nr. 3 kommer om noen år.

Skrevet

Har en på 5 år og tvillinger på 15 mnd, ønsker meg en til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...