Gjest Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 ..., og det i en alder av 5 3/4 år. Synes det er tidlig, men i følge tannlegen i familien helt innenfor normalverdier. Og ble jo ganske søt da, med "hull" i overmunnen. Hun synes ikke det var verken søtt eller pent selv...
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 i en alder av 5 3/4 år, faktisk! ) Hehe Men her har også jentungen mista tidlig, og tannlege sa i sommer at hun var som en 2.klassing i munn, rett før hun begynte på skolen.. Nå har hun mista 4 tenner, og trekt 2 (og de 2 kunne jo ha falt ut tidligere, for alt jeg vet) Hun er 6...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Ei som gikk i barnehagen med mine barn mistet 4 tenner før hun fylte 5. Synes det var ekstremt tidlig! Hun hadde en del "voksentenner" før hun begynte på skolen kan du si;) hehe.. Datteren vår som blir 7 i april har mistet 2 tenner og har en løs:) Voksentennene har kommet helt opp der hun har mistet, så hun har ingen "hull" lenger. Tror datteren vår ligger mer på normalen når det gjelder tannfelling:D hehe.. Hun mistet sin første for ett år siden da hun var 5 3/4 hehehe.. Tihi..
Gjest Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Palmesus: Hva er galt med å skrive 5 3/4 år? Barnet er eldre enn 5 1/2 og yngre enn 6. Btw: Enda en tann løs, så kanskje også denne frøkna rekker å miste 4 tenner før fylte 6 år. Jeg synes det er tidlig! Vet ikke om jeg synes det er litt morsomt, eller om jeg slik sett skal være ørlite betenkt......
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Det er da ingenting galt, bare artig Betenkt skal du ikke være! Noen må være med på å lage et gjennomsnitt vettu
2søtesmåh Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Oj......Mente at da vi startet på skolen året vi fylte 7 var det få som hadde mistet tenner...Det startet liksom første skoleår... Men nå begynner de nest siste år i barnehagen....Hva skjer? Jenta mi mistet sine første to tenner ganske tett, det er snart 1 år siden, da hun var ensten 7,5 år....Ikke antydnign til flere løse tenner enda....Og hun fikk alle sine tenner i normal tid...En stund før hun var 2,5 hadde hun "fullt tannsett" til og med to-årsjeksler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå