Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..., og det i en alder av 5 3/4 år. Synes det er tidlig, men i følge tannlegen i familien helt innenfor normalverdier.

Og ble jo ganske søt da, med "hull" i overmunnen. Hun synes ikke det var verken søtt eller pent selv...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

i en alder av 5 3/4 år, faktisk! :o) Hehe :)

Men her har også jentungen mista tidlig, og tannlege sa i sommer at hun var som en 2.klassing i munn, rett før hun begynte på skolen.. Nå har hun mista 4 tenner, og trekt 2 (og de 2 kunne jo ha falt ut tidligere, for alt jeg vet) Hun er 6...

Skrevet

Ei som gikk i barnehagen med mine barn mistet 4 tenner før hun fylte 5. Synes det var ekstremt tidlig! Hun hadde en del "voksentenner" før hun begynte på skolen kan du si;) hehe..

Datteren vår som blir 7 i april har mistet 2 tenner og har en løs:) Voksentennene har kommet helt opp der hun har mistet, så hun har ingen "hull" lenger. Tror datteren vår ligger mer på normalen når det gjelder tannfelling:D hehe.. Hun mistet sin første for ett år siden da hun var 5 3/4 ;) hehehe..

Tihi..

Skrevet

Palmesus: Hva er galt med å skrive 5 3/4 år? Barnet er eldre enn 5 1/2 og yngre enn 6.

Btw: Enda en tann løs, så kanskje også denne frøkna rekker å miste 4 tenner før fylte 6 år. Jeg synes det er tidlig! Vet ikke om jeg synes det er litt morsomt, eller om jeg slik sett skal være ørlite betenkt......

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er da ingenting galt, bare artig :)

Betenkt skal du ikke være! Noen må være med på å lage et gjennomsnitt vettu ;)

Skrevet

Oj......Mente at da vi startet på skolen året vi fylte 7 var det få som hadde mistet tenner...Det startet liksom første skoleår...

Men nå begynner de nest siste år i barnehagen....Hva skjer? Jenta mi mistet sine første to tenner ganske tett, det er snart 1 år siden, da hun var ensten 7,5 år....Ikke antydnign til flere løse tenner enda....Og hun fikk alle sine tenner i normal tid...En stund før hun var 2,5 hadde hun "fullt tannsett" til og med to-årsjeksler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...