Gå til innhold

Et lite mamma-skryte-innlegg <3<3<3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på min 6-åring (fylte 6 for 2 uker siden) som har bltit så flink å klare seg helt selv i morgenstellet (under kontroll med stikkprøver selvsagt). Finner seg klær selv i skapet og gjør det helt riktig; stillongs, kortermet under langermet etc. Skrur på vannet i vasken på badet til det kommer varmt, går så i dusjen som da er "forvarmet", vasker seg skikkelig; på tissemannen også akkurat som voksne :) og pusser tenna GODT oppe, nede, bak og foran :) Er han i slaget lager han sveis i håret med storebrors voks og man SER stoltheten over å være STOR ligger tykt utenpå når han entrer stua :) Herlig med større barn!!!

 

....sier jeg som er gravid igjen, hahahaha

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...