Gå til innhold

Hvordan kjennes kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får av og til litt vondt nederst i magen, litt som luftsmerter/mesensmerter. Og så føles magen hard. Først tenkte jeg at babyen presset himla på magen, og at det ble ubehagelig. Men så skal det jo noe til at babyens lille kropp fyller ut hele livmoren på alle sider, da..

Kjente ikke kynnere med nummer en, men vet jeg har dem nå fordi jordmor så jeg hadde en sist uten at jeg kjente den. Er det dette jeg nå begynner å kjenne? Er 23+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres ut som kynnere ja. mine merkes ved at magen strammer seg skikkelig, nesten ubehagelig, og så må jeg stoppe opp(om jeg går). får innimellom menssmerter, men ikke hver gang. jeg er fullt sykmeldt pga. dette fordi jeg har operert vekk en del av livmorhalsen og det da er fare for at fødselen starter. kynnere er ikke farlig og så lenge de ikke er vonde kan man jobbe sier legene ofte. men lytt til kroppen og ikke gjør for mange tunge løft og bevegelser=)

Skrevet

Takk! Fra å kjenne ingenting kom det som antageligvis er kynnere, da, på rekke og rad i dag under en handletur. Og hatt noen etter det også. Så ble så overrasket over at det plutselig ble merkbart.

Godt du får god oppfølging. Håper du får et problemfritt svangerskap tross operasjonen! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...