Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Sønnen vår har hatt litt løs mage nå noen dager, men har bare vært på Do en gang om dagen som vanlig, ingen feber og ingen tegn på ubehag eller kvalme.. I dag våknet han imidlertid med lurt diaré i bleiA, så da er det jo en mulighet for at det faktisk er diaré likevel? Han er helt fin, så tenker egentlig å sende han i bhg? Hva synes dere?
Willy Wonka Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Jeg tror jeg ville holdt han hjemme og sett om det fortsetter. Bedre det enn å få en tlf fra barnehagen om 2 timer. Det ville JEG valgt.
Multimamma<3<3<3 Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Jeg hadde sendt ham i bhg og heller hentet ham igjen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Ringte og hørte med bhg og de mente det var greit at han kom, men jeg presiserte at de måtte ringe om han fikk flere bleier.. Da henter jeg han med en gang beste løsningen tror jeg..
Multimamma<3<3<3 Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Ja, er ofte greit å prøvesende de iallefall. Så lenge det ikke er verre enn det. Går helt sikkert bra
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Det beste er å ringe bhg som hi gjorde la de avgjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå