meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Har de siste ukene bare sovnet i stolen i stua på ettermiddagen. Overmannet av søvn og våkner kun for å spise kvelds og legge meg. Utrolig ekkelt, får jo aldri gjort noe, utenom å sove da... Og når jeg våkner om morgenen er jeg fremdeles kjempetrøtt. Så det hjelper jo ikke heller...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2011 Nei, gravid er jo nesten ikke mulig. Mannen er jo sterilisert + at jeg har fjernet slimhinnene i livmoren. Det skal jo være ganske fruktbarhetsreduserende det også. Tror ikke dere graviditet er veldig liten mulighet? (prøver å overbevise meg selv, siden jeg tenkte det samme i dag tidlig + en ekkel kvalme jeg går rundt med... faen evt). Jern ja, ja, det er jo meget mulig. Men jeg er jo kronisk anemisk, så burde vel ikke reagere så voldsomt når jeg ikke blør mer, for første gang i hele mitt liv?
Collette Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Jo, da tror jeg at sjansen er meget liten, men mirakler har skjedd før. Har hørt om et virus som går nå hvor man blir veldig trøtt og slapp. Kanskje det er det du har?
Mjølkekua Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Ta en tur til legen. Skal ikke være sånn.. Kan jo være at jernlagrene er helt tappet og at du derfor reagerer sånn. Det kan selvfølgelig også være andre ting.. B12-mangel stoffskifte slanking drikke nok vann redusere kaffe sørge for kontonuerlig søvn på natten og stå opp/legge seg til faste tider trene hver dag/ gå turer Er du lykkelig?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2011 Kanskje det. Hvor lenge skal det viruset drive på? OM jeg hadde gått mot alle odds og vært gravid, så blir jeg sur altså. Dessuten tror jeg man ikke skal bære frem barn etter man har fjernet slimhinnen i livmoren? Ikke har vi lyst på flere heller, veldig lite lyst på for å si det sånn.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2011 Stoffskiftet sjekket han for en liten stund siden. Det var bra. Slanker meg ikke, spiser som jeg pleier og har gjort de siste 10 årene. Drikker ikke nok vann, fordi jeg har overaktiv blære og ikke tør. Viktig å kunne ta bussen til jobb f.eks. Men drikker en del da. Redusert kaffe har jeg gjort i forbindelse med dumme overaktive blære som jeg nevnte... Trener eller går tur tre ganger i uka. Ja, er lykkelig. Sliten, men lykkelig som man sier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå