Gå til innhold

drittunger som aldri har gått i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

og må liksom gå der året før de begynner på skolen fordi de sier "alle" at de må liksom.

de er noen skikkelige drittunger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke akkurat flusst av den kategorien i barnehagen til ungene. Visste ikke det var en problemstilling.

Skrevet

I følge min mamma og søster som begge er lærere i barneskolen merker man FORT hvilke barn som ikke har gått i barnehage eller ikke.

Det handler om å lære seg sosiale koder og utvikle en del empati for medelever.

Skrevet

Haha, her løper 5 - åringene rundt og roper drittkjerring, fleskedame, tjukkerome, vil ikke leke med deg for du er dum osv.. tviler på de lærer sånt hjemme

Skrevet

ser i noe problem i det, min 5 åring har aldri gått i barnehage, han begynner rett på skolen til høsten...!!

noen som har noe mot det eller????

Skrevet

Som lærer er jeg enig i at man fort ser hvilke unger som har gått i barnehage og ikke.

Det handler mye om å tilegne seg sosiale koder, være selvstendig, vente på tur, rekke opp handa etc.

Dette er selvfølgelig generelle betraktninger og gjelder naturligvis ikke ALL barn som aldri har gått i barnehage. Mange foreldre er jo kjempeflinke med ungene sine; lærer de masse hjemme, tar de med i åpen barnehage, på aktiviteter med andre barn etc. Mens andre gjør lite, sitter mye på kafe, går mye på kjøpesenter etc.....

Skrevet

Til anonym 8.17:

Datteren min har kommet hjem noen ganger og sagt ting hun ikke har lov til hun også. Det skjer vel de fleste. Men da får hun beskjed om at det ikke er lov, og ikke greit å si disse tingene, med beskjed om at hun ikke får bruke ds'n sin eller se barnetv o.l. Handlinger gir konsekvenser!

Da er det problemet ute av verden! Så hvis du mener barnehagen har skylda for at dine 5 åringer sier sånne ting gang på gang, så bør du kanskje ta en titt på oppdragelsen din?

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at eldstemann har lært flere stygge ord og mer dårlig oppførsel det halve året han har gått i barnehage enn enn i de tre og et halvt årene hjemme/i familiebarnehage. Men så har han jo hatt lillesøster å måtte ta hensyn til + fetter og kusine han har lekt mye sammen med.

Skrevet

Ehhh...? Er du litt mindre begavet? Du kaller barn for drittunger, og drar alle over en kam? Og er dette i det hele tatt et reelt problem? Er det mange barn som ikke går i barnehage i det hele tatt? Eller som du skriver, først året før skolestart da?

HAr du opplevd noe skrekkelig med et slikt barn, siden du er så sint? Fortell!

Skrevet

Ok, og hvor mange barn e rde ti den barnehagen som ikke har begynt før de er 5????

Kjenner ikke mange jeg iallefall.

Men de få jeg kjenner er ordentlige og integrerte unger og klarer seg utmerket på skolen.

Skrevet

Gjeesp! Må ærlig si at jeg ser dere for meg- der dere sitter, og jeg har bare èn ting å si; HAHA!

Skrevet

Hæ???

Ja jeg ser deg for meg også, der du sitter å gjesper og kjeder deg.

Men hva hadde det med saken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...