Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg og samboeren leide oss et hus i mai i fjord, jeg falt pladask for det, det er på en nedlagt gård, så det er mange tomme bygninger, hvor vi får lagre ting ol. Innvendig er huset mer ny moderne, men utenpå er det fortsatt store preg av hvor gammelt det er. Var jeg som til syvende og sist bestemte at dette var huset vårt, derfor klarer jeg ikke prate med samboeren om dette jeg opplever her :-( Det startet tidlig høst i fjord, var hjemme alene. Da hørte jeg soveroms døren vår smelle igjen oppe i andre etasjen, jeg lurte på hvorfor sambo lot vinduer stå åpent der oppe, så det ble gjennomtrekk, gikk opp for å se etter. Ingen vinduer er åpene, men mens jeg er der oppr, så smeller kjøkkendøra igjen nede. Fant naturlige forklariger og lo det bort for meg selv. Men etter dette har det skjedd en del rare, ekle og hårreisende ting. Etter at jeg har dusjet, har noen skrevet "forlat oss" i duggen på speilet. Jeg har blitt innelåst på kleskottet, for så å kunne åpne døren uten problemfritt (etter å ha kjempet i 15 minutter med en "låst" dør) Jeg tørr ikke gå ut i ved skåla, da lyset altid står og blunker når jeg er der, mens det ikke blunker når samboeren er der, eller vi er der sammen. Dette er bare noen av hendelsene. Jeg klarer bare ikke mer, det går meg på nervene, og nå er jeg blitt gravid, men hvordan skal jeg kunne fortelle dette til samboeren min, og hvordan skal jeg få han til å tro meg?! Vi begge er jordnære mennesker, og hadde andre fortalt meg slikt, før jeg flyttet hit, så ville jeg bare gitt gode forklaringer og ristet på hodet over det "overnaturlige" sprøyetet. Samme med samboeren. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre jeg :-(
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Uff, jeg hadde kommet opp med unnskyldning om at du reagerer på inneklimaet og flyttet derfra fordi du ikke helt tør å ha en baby som kan utvikle astma eller allergier, eller noe sånt...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Si at huset er trekkfullt og at du fryser og at du ikke trives lenger!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 ÅHHH,skummelt!!! Jeg TROR på alt sånn,og hadde ikke klart og bo der. Snakk med samboern din,kan jo hende at han opplever ting også,men ikke vil si det til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå