Gå til innhold

Mage allerede NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12-13 uker på vei med nr 3 og magen begynner allerede å stikke ut. Jeg hadde jo ikke tenkt å fortelle dette til noen før etter den ordinær ultralyden. Haha, men ser nok ut til at jeg snart blir avslørt.

Ikke så lenge siden nr 2 kom til så har enda litt polstrin, fikk litt hengemage også, men denne har nå blitt løftet opp og navelen er allerede på vei ut. Jeg kjenner livmoren veldig godt på venstre side.

Nesten så jeg lurer på om jeg er lengre på vei, men vet at det ikke er mulig da jeg var på UL for litt over to uker siden og da var jeg 10 uker på vei i følge målingene.

Med nr 1 og 2 fikk jeg ikke mage før jeg var runft 18 uker på vei.

Noen andre som har fått mage veldig tidlig med nr 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tredjemann hadde jeg synlig mage i uke 10! Buksene lot seg ikke kneppe igjen og det var veldig synlig. Kjente livmoren over skambeinet også.

Viste seg på UL at det var to der...;)

Skrevet

Det var bare en inne hos meg, men hun nevnte at det var rikelig med fostervann så den hadde mye plass. Kanskje derfor.

Får igjen buksene min enn så lenge da. Men er litt ubehagelig med de strammeste.

HI

Skrevet

andre som har opplevd mage så tidlig. ?

Skrevet

Da jeg begynte å jobbe igjen etter juleferien var jeg 7 uker på vei. Var nødt til å gå til innkjøp av litt vide klær (jeg går nemlig alltid med tettsittende). Magen falt ut omtrent med en gang jeg ble gravid!! Og det er ikke livmoren som har vokst, men magen datt plutselig bare ut. Og sikkert litt oppblåst i tillegg.

Dette er min tredje, og minstemann blir 2 år om en måned.

Er 11 uker på vei nå, og det er litt vanskelig å holde det skjult. Har begynt å fortelle det allerede. Var på UL i går og så en liten, sprellende baby.

Med nr. 1 og 2 begynte heller ikke jeg å få mage før rundt uke 18. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...