Gjest Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Har dere snakket noe om hvor mange barn dere skal ha? Hvorfor akkurat det antallet? Hvor mange er nok?
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Her tar vi et barn ad gangen.. og foreløpig er vi veldig fornøyd med å skulle bli fembarnsforeldre :-) Har ingen umiddelbare planer om flere barn, men hvem vet? Enn du?
Lene~mor til tre Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Hadde egentlig tenkt å få to siden jeg er heldig å har en av hver, men venter nå mitt tredje barn og det blir ikke flere etter det!
metaMORfose Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Lene: gratulerer! Så koselig, jeg har ikke fått med meg det, jeg. Er du langt på vei? Vi har 5 stk. Mer enn nok )))))) Vi håpet å få barn i det store og hele, det er ingen menneskerett å få barn. Å få barn er en gave. Vi har 2 adopterte, og 3 biologiske. Men de er en søskenflokk på 5, og som foreldre er man like glad i alle 5, uansett hvem som fødte dem. Kanskje har man til og med ekstra hjerte for de 2 adopterte. Han vi fikk først ser vi på som vår førstefødte. Hilsen fra en fersk 5-barnsmamma med altfor mye hormoner i kroppen ))
Jojo x3 Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 VI skal ha tre, det var vi enige om begge to før vi fikk barn. Da første kom, sa jeg nok, men etter en stund ville jeg likevel ha to. Så kom andremann og i et par år sa jeg to var nok. Nå kommer tredje og siste (helt sikkert) Så da blir det tre likevel. For oss er dette nok, for andre er det en, for andre igjen er det ti. Det må en selv kjenne på+ vurdere i forhold til tid og økonomi.
Ranveig R Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Nja... 2-3? Har to og vurderer nr 3. Usikker, men tenker vi endar opp på 3 til slutt. Kanskje.
Lene~mor til tre Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Takk metaMORfose =) Jeg er 9+3 idag, var ikke planlagt hehe... ble gravid med pillen. Har termin i slutten av August =)
Verbena Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har to gutter og ny samboer som selvom han ser på mine som sine egne gjerne vil ha flere så han får være med på hele greia =P Den stakkars mannen vet ikke hva han går til nei! Og siden mine to er blitt ganske store (7år og 5,5år) og det ikke blir noen baby her i huset før tidligst til neste år så blir det to til om vi får det til. Vil ikke ha en alene til slutt med flere år opp til brødrene, den ungen kommer nemlig til å bli bortskjemt etter noter om det skulle bli sånn. Kan godt være at det kommer flere å. Hvem vet... vi er trossalt noen år fra å runde 30 begge to enda, så vi har god tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå