Gå til innhold

Er dette vanlig av en bhg-ansatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørelyset på bilen min tok kvelden i dag. En av de mannlige ansatte i bhg har ganske god greie på biler, så da jeg kom for å hente sønnen min, spurte jeg han om jeg måtte inn på verksted for å få fikset lyset, eller om jeg kunne få det gjort på en eller annen bensinstasjon. Han tilbød seg da å fikse det for meg, så han ble med meg til bensinstasjonen, kjøpte ny pære og skiftet den for meg. Selvfølgelig var det kjempesnilt gjort av han, og snakk om service - men er dette virkelig vanlig..? Nå i ettertid tenker jeg at det kanskje var litt merkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er han enten forelska, eller veldig ny i jobben og er ikke klar hvor han skal holde til i arbeidstida;)

Skrevet

Merkelig at han kan gjøre dette i arbeidstiden ja!

Han er vel på jobb for å passe barn, ikke hjelpe en kvinne i nød?

Skrevet

Kjempe hyggelig gjort. Ikke legg mer i det! Han gjorde deg bare en tjeneste. Hvorfor må du tolke det så inmari?

Skrevet

Arbeidsdagen hans var over, det glemte jeg kanskje å si :)

Jeg kommer ikke akkurat til å ligge og gruble over det hele natten, 23:02, men det må da vel være lov til å lure litt? Hehehe, huff da.

Skrevet

Ok, hvis arbeidstiden var over så, da er det jo noe annet.

Han er nok betatt av deg, synes du er fin rett og slett. hehe

Skrevet

de ansatte bhg her blir med megpå bensinstasjon stadig vekk de... helt vanlig det asså............................... viste du ikke det........;)

Skrevet

Det var en fin gest av han, ikke noe annet.

Min mann hadde glatt gjort det samme om han hadde møtt noen som trengte hjelp. Det er bare sånn han er. Sikkert sånn denne mannen er også. Hyggelig det :)

Skrevet

Får vel ta det som det er - en tjeneste fra en veldig hyggelig mann! Jeg må nesten bare gå ut fra at han ikke er forelsket, han passer jo rampungen min hele dagen ;)

HI.

Skrevet

Sånne mennesker vokser ikke på trær!

Jeg hadde kjøpt noe hyggelig som takk for hjelpen, vinflaske, konfekt et eller annet.

Ville ikke lagt noe i det da jeg vet at både jeg selv og min mann gladelig gjør sånne ting når vi har mulighet til det uten at det ligger noen baktanker bak det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...