Gå til innhold

min uheldige mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann hadde en jobb som han tjente opptil 900.000 i året på.

Pga uutholdelige arbeidsforhold sluttet alle bortsett fra en på den jobben. Han var i en ulykke rett etterpå og får dermed utbetalt sykepenger fra NAV hver mnd. siden det var kort tid siden han sa opp.

MEN...hva skjer når et år er gått og han ikke mottar sykepenger? Får han noe da?

Han plages enda med skaden(takk og lov for at han overlevde!) og vet ikke om han kan jobbe med det samme igjen enda...

Hvis han får en annen jobb går han så mye ned i inntekt at jeg tror ikke vi beholder huset da:( Jeg er livredd!Kan det virkelig gå så galt!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han fortsatt syk så kan han søke om AAP.

Er han ikke syk, men ønsker likevel penger fra staten fordi "Hvis han får en annen jobb går han så mye ned i inntekt at jeg tror ikke vi beholder huset da:( Jeg er livredd!Kan det virkelig gå så galt!:(" så holder ikke det. Man får ikke penger fra staten fordi man må bytte jobb og går ned i lønn.

Skrevet

han er jo syk enda...:S AAP hva er det?

Skrevet

etter ett år får han 66% av den inntekten han hadde før han ble syk..

Skrevet

Om han er sykemeldt får han jo maks opp til 6G så han har vel allerede mistet mye inntekt?? AAp utgjør 64% av tidligere inntekt, men er som sykepenger begrenset oppad til 6G..

Skrevet

Går han over på aap så synker inntekten mye mer enn om han jobber!!!

Skrevet

Takk for svar:) ja vi har mistet MYE inntekt nå, det er slik at vi akkurat klarer oss hver mnd....

han har verk hver dag og går på smertestillende...håper virkelig det gir seg snart, 5 mnd. siden ulykken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...