Gå til innhold

barnebidrag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har da søkt å har venta å venta... i dag fikk jeg brev om at jeg måtte gi grunn for at jeg søkte om å få tilbakebetalt i tillegg, ettersom de fikk søknaden når minsten var 5.5mnd... Noen som vet hvordan man gjør det? åssen skjema man skal bruke? å hva er god nok grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En grunn er f.eks dna test.

Du må søke om slikt med en gang, for det er dessverre ikke tilbakebetaling automatisk. Har du bare vært treig å søke, tviler jeg på du får pengene du burde ha fått.

Er ingen søknad - det må bare begrunnes i søknaden din hvorfor du vil ha tilbakebetalt.

Skrevet

oki.. for hun som hjalp meg på nav med å fylle ut mente jeg skulle få ialf 3mnd tilbake ettersom det aldri har vært fastsatt noe.. men sa ingenting om at jeg måtte fylle ut noe om hvorfor... jeg har prøvd fått til en privat alvtale med bf men det ble aldri noe av... ettersom han ikke ville betale... skulle nok søkt med engang, ikke håpa på vi klarte fikse det som voksne mennesker... grr

Skrevet

Skader ikke å begrunne det med det.. kan være du får tilbakebetalt.. Det er i alle fall lov å prøve:)

Ring og avtal et møte med nav du:)

Skrevet

Er det snakk om forskudd på bidrag?? Har nettopp født og ringte til nav for å høre om jeg kunne søke på det med en gang. Fikk beskjed om at jeg måtte ha meglingsattest som vedlegg før jeg kunne søke, så jeg venter med det. Skal ta dna test først og det tar sin tid, så jeg håper jeg får tilbakebetalt da .. :o

Skrevet

Forskudd har jeg begynt å fått frem til det går i orden med bf... dra innom nav i morgen å høre hva de sier da:)

HI

Skrevet

Smør dere med tålmodighet. Jeg har ventet på bidrag i snart to år, og det er fortsatt ingen bevegelse i saken. NAV er et sant mareritt å forholde seg til, får bare inderlig håpe at jeg får pengene jeg har krav på snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...