Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Liten føflekk på brystet, har klødd mye siste ukene. I dag så jeg at den hadde vokst ganske mye ut av huden, så jeg trykte litt på den og da "sprakk" den. Som en kvise liksom. Kom masse blod, og bare fortsetter å blø. Vært bort i lignende
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Vært bort i lignende ? skulle det være;)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Føflekker skal vel verken klø eller sprekke? Sikker på at det er en føflekk da? Ville vel ha sjekket det ut.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Hatt den i noen år, så det er jeg rimelig sikker på ja. hi
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Gå til legen!! Jeg hadde en føflekk som klødde, måtte fjernes med en gang for å sjekke om den var ondartet...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Så snart en føflekk begynner å klø skal du oppsøke lege
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Det visste jeg ikke! (men ante at det ikke var normalt at de "sprakk") Takk for svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå