Gå til innhold

Føflekken sprakk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten føflekk på brystet, har klødd mye siste ukene. I dag så jeg at den hadde vokst ganske mye ut av huden, så jeg trykte litt på den og da "sprakk" den. Som en kvise liksom. Kom masse blod, og bare fortsetter å blø. Vært bort i lignende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært bort i lignende ? skulle det være;)

Skrevet

Føflekker skal vel verken klø eller sprekke?

Sikker på at det er en føflekk da?

 

Ville vel ha sjekket det ut.

Skrevet

Hatt den i noen år, så det er jeg rimelig sikker på ja.

hi

Skrevet

Gå til legen!!

 

Jeg hadde en føflekk som klødde, måtte fjernes med en gang for å sjekke om den var ondartet...

Skrevet

Så snart en føflekk begynner å klø skal du oppsøke lege

Skrevet

Det visste jeg ikke! (men ante at det ikke var normalt at de "sprakk")

Takk for svar. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...