Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Har forstått det sånn på damen at det er anonymforum folk flest her inne leser. Lyser derfor ut mitt håp at det finnes en smart person her inne med nok kunnskap om mattematikk R1 ( før kallt 2mx ) Er på intensivkurs og skal liksom kunne en hel del fra før av, og synes læreren går ALT for fort igjennom saker å ting. Er i fra bergen og hadde vært kjempe kjekt om noen kunne meldt seg frivillig til å HJELPE! meg Betaler 150 kr/t og kaffen man forbruker på Cafeen. Visst vedkommende bor nærmt Nesttun har jeg kaffemaskin ( sånn fancy ) Håper på et genialt svar
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 hoho, har du Kolbein Jørgensen som lærer da kanskje? jeg kan desverre ikke hjelpe deg.. var i dine sko for et par år siden. tok R1 på danielsen intensivgymnas. fytti h*lvette så grusomt! men det går.. joda, fikk bare en 2´er, og var svine heldig som ikke ble trekt opp til eksamen, men det var nok for meg å stå i faget heldigvis! stå på og jobb som bare juling! håper noen kan hjelpe deg! kan høre med min svoger, han er matteflink og akkurat ferdig med master på NHH=) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 åhh missunner deg ikke ) Jeg tok r1 på Katten i fjor og gikk ut med 3 Men det var pinadøtte meg såvidt og... Hva er det du sliter med da??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Hadde 1my og 2my for noen år siden. Fikk 3 på eksamen, og tror ikke jeg skal kaste meg ut i dette. Kjøp formelbok og skriv opp formler og lær de. Hva er det du sliter med?
Gjest Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg skulle gjerne hjulpet deg for kaffi og bugg, men bor i Oslo da. Men hvis du sender meg pm kan du jo få mailadressen min så kan du maile meg spørsmål om ting du lurer på i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå