Gå til innhold

tror ikke jeg er gravid lengere =((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk 2 positive tester før ikm den første 4 dager før den andre 2 dager før.

det va tester fra billi-tester.no. stavtest.

så tok jeg en cb test 1 dag etter ikm dagen å den er negativ:( tatt en hoss legen å å den va negativ :((((. tatt blodprøve å men har ikke fått svar ennå. er nå 5 dager over ikm dagen å ingen tegn til mensen. bare masse melkehvitt utflod. sorry for detaljer.. hehe.

hvis jeg mister hvor mange dager kan det ta før mensen kommer ?

har hørt at den bruker å komme bare noen dager etter ikm dagen. 2,3 dager etter ?

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg har hørt av flere før at de testet tidlig positivt med billigtester, og seint hos lege/cb.. Så det kan jo hende du fortsatt er gravid, ville vel trodd at om disse testene virkelig var positive (at du ikke ventet for lenge med å lese av) så ville ikke hcg nivået sunket så drastist på noen få dager. Det tar jo litt tid før hormonet blir borte fra kroppen, og det gjerne ETTER man har fått ut evnt "rester".

Mener ikke å gi deg falskt håp, men tror ikke du skal være så sikker på at du mister. Når får du svar fra legen da?

Gjerne når man tester tidlig, og får positivt svar, men mister, vil det bare komme som en vanlig mens, og da ville en test vist positivt helt til "morkaka" er ute av kroppen.

Skrevet

nei den ble positiv før tiden hadde gått ut. så det kom fram en rosa strek. det gjor det på begge :)

får svar om 3,4 dager sa dem.. off lenge å vente.. hehe..

har jo ennå ikke fått mensen å ikke noe tegn til den heller.

men springer jo fortsatt på do. må tisse hele tiden. føler litt press på blæra å når jeg setter meg på do. hehe

tusen takk for gode ord 22:03=)

Skrevet

Hei!

Det er helt normalt og teste positivt på billigtestene lenge før en clearblue slår ut. Billigstavene har veldig høy følsomhet! 25mIU/mL

Skrevet

har googlet litt om det nå å alle svar jeg kommer til sier akkurat det samme :))) har ikke cb tester, tester på legekontoret å apotek tester følsomhet på 25mlU/mL???

takk for svar :)

Skrevet

Jeg tror clearblue og de testene de bruker på legekontoret er de samme, og de slå nok begge tregere ut enn billigtester :)

Skrevet

cb slår ut ved 45 tror jeg det var, og på legekontorene er det ca 100 (forskjellig fra legekontor til legekontor, men er det jeg husker herfra og har lest)

Skrevet

takk for svar :)

er ennå håp da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...