Gå til innhold

Grete Roede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man må være overvektig får å få gå kurs der? Prøvde VGs vektklubb, men der fikk jeg ikke tilgang fordi jeg har normal BMI. Lurer på om der er tilsvarende regler hos GR? Kunne tenke meg å bli kvitt fem kilo, men greier det ikke av meg selv. Er normalvektig, og det vil jeg også være med fem kilo mindre. Vil bare bli kvitt bilringene rundt magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen nekter deg å gå kurs hos grete Roede, det handler vel så mye om å lære sunt kosthold som å gå ned i vekt.

Jeg har derimot vært borti et tilfelle der et radmagert menneske skulle begynne på kurs sammen med meg. Da ba kurslederen henne bli med på utsiden før kurset startet. Hun kom ikke inn igjen, hun hadde jo slett ikke noe på et ned i vekt-kurs å gjøre.

Skrevet

Høres bra ut! Radmager er jeg langt i fra, så da skulle det ikke være noe problem for meg;)

Tror jeg melder meg på et internettkurs med en gang jeg da! Må bare ha motivasjon til å motstå all den deilige sjokoladen og kakene:)

Skrevet

Dette klarer du! Er jo også lov til å kose seg litt på Grete Roede, du har 350 kalorier til fri benyttelse hver uke. Det er f.eks en melkerull (minus en bit...hehe) hvis du er sjokoman!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...