Gå til innhold

Har dere begynt å kjenne bevegelse ennå??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De siste dagene har det ikke vært til å ta feil av! Det er noe som turner rundt der inne! Har dere begynt å kjenne det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner veldig godt bevegelse nå, ja... Spesielt er det mye aktivitet når jeg legger meg for kvelden. Ligger jeg på ryggen og holder hendene på magen kan jeg kjenne bittesmå dytt også. Det er godt å kjenne litt liv! Er nå 19+5:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig moro!! :D Ja, det er en veldig betryggende følelse å kjenne fysisk at det er liv! Og en litt sprø opplevelse for de som går med førstemann i magen! Nå er vi jo halvveis og greier! Skal bli mer og mer livat utover nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Begynte i forrige uke, (var da 19+1) da jeg paa kvelden trodde jeg hadde veldig til "luftaktivitet" i magen etter et litt heavy maaltid. Men dagen etter, mens jeg satt og skulle vise navlen min til mannen min (som er paa vei ut) dytten han fingrene mine, og det vistes godt! Etter det tok det noen dager uten noe saerlig, men naa de siste dagene er det hver dag, saerlig paa kvelden. Det er saa fantastisk og herlig!!!!!!!! -Lille skatten min... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner mye liv,er 20+5 nå. Har nå funnet ut hvor all energien min har tatt vegen, Den er tydeligvis overført til knøttet i magen :P Kjenner også bevegelse utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mye,men har morkaken foran så det demper vel sikkert 70 % av alle spark ;)

 

Men kjenner mye under over og på sidene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kjent siden uke 16 eg!! Og er førstegangs...det gikk to-tre uker før eg ble HELT sikker på at det var spark, men eg hadde rett at det hadde vert spark hele tiden :) Jeg er nå 22+0 :D

 

Det er heeeeelt fantastisk rett og slett :) Kan også kjenne de utenpå nå! Er så morsomt fordi lille pjokken liker tydeligvis hvitløk like godt som mammaen og pappen fordi hver gang eg spiser mat med hvitløk i eller med hvitløksdressing, så blir det et voldsomt spetakkel inni her hehe :)

 

Kjente også at han hikket i forigårs, helt merkelig følelse å vite at småen ligger inni der og hikker hehe :)

 

Jeg har også morkaken på fremmre vegg og kjenner ikke fullt like mye spark på den siden men det blir mer og mer for hver dag som går, så det er nok en liten en som vokser seg stor og sterk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent det siden uke 10/11 jeg <3

Hver dag siden uke 13.

 

Kjente det i uke 14 første gang.

Uke 11 andre gangen og da låg morkaka mi på fremsiden ;)

 

Har kjent det på utsiden også nå. I forrige uke faktisk og da var jeg 18uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det liv hele tiden. Nurket turner stadig vekk. Rundt uke 14 begynte jeg å kjenne liv, i slutten av uke 18 kjente jeg hver dag og nå (slutten av 21) kjenner jeg han turne nesten hele tiden. Kan til og med se det på utsiden til tider :)

 

Nurket ligger fremdeles med bena ned, så det er litt akkutt tissetrengthet til tider.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente spark i uke 14+4 første gang:) Kjente det på utsiden når jeg var 17uker:) Dette er min første. En aktiv og frisk liten gutt i magen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøyalt!! Det er så magisk å kjenne den lille som turner rundt!!

 

Skulle ønske den var enda mer aktiv! Men er jeg heldig, så er det et barn med godt sovehjerte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser:-)

Er nå 19+5 og merker fremdeles ingen spark i magen, selv om det er to som turner der nede. Så det på ultralyden for en uke siden at det var mye aktivitet, så veldig rart å ikke merke noe!!

Krysser fingrene forvat jegckjenner noe liv snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Drikk et glass med isende kaldt vann rett før du legger deg! Og så er det bare å ligge med hendene på magen og vente på at den lille poden (podene i ditt tilfelle :) ) hopper vekk fra det kalde vannet som kommer ned i tarmene! Jeg kunne heller ikke med sikkerhet vite om det var bevegelse eller luft før i uke 21! Men da var det et ordentlig lurveleven med sparking og turning, selvom det er en stund mellom hver gang nå også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...