Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 hvor mye betaler dere dagmammaen i mnd?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 For to dager i uka betaler jeg 2400 kr i måneden. Da er faktisk alt inkludert av bleier og mat som brukes på disse dagene. Noen jeg kjenner mener det er en grei pris.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Betalte 5500/mnd for full plass (hvitt, så da fikk jeg også foreldrefradrag på skatten).
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 En ting jeg lurer litt på (bare for moro skyld), er hvis en dagmamma har noen "svarte" og noen "hvite" klienter hun passer barna for. Hvordan kan man være sikker på at dagmammaen virkelig betaler inn skatten for de barna som hun sier er "hvite"? Sikkert dumt spørsmål, men det falt meg likevel inn.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Vi betaler 250 kr pr. dag. Vi har henne der 3 dager i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå