Gå til innhold

til dere som har dagmamma til barnet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye betaler dere dagmammaen i mnd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For to dager i uka betaler jeg 2400 kr i måneden. Da er faktisk alt inkludert av bleier og mat som brukes på disse dagene. Noen jeg kjenner mener det er en grei pris.

Skrevet

Betalte 5500/mnd for full plass (hvitt, så da fikk jeg også foreldrefradrag på skatten).

Skrevet

En ting jeg lurer litt på (bare for moro skyld), er hvis en dagmamma har noen "svarte" og noen "hvite" klienter hun passer barna for. Hvordan kan man være sikker på at dagmammaen virkelig betaler inn skatten for de barna som hun sier er "hvite"? Sikkert dumt spørsmål, men det falt meg likevel inn.

Skrevet

Vi betaler 250 kr pr. dag. Vi har henne der 3 dager i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...